۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۱۸

درجریان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها مطرح شد ؛

آخرین آمارشرکت کنندگان انتخابات شورایاری ها/ گزارش درگیری نداشتیم

آخرین آمارشرکت کنندگان انتخابات شورایاری ها/ گزارش درگیری نداشتیم

رئیس کمیته امنیت و انتظامات پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها درباره گزارش دستگیری و بازداشت در شعب اخذ رای گفت: تا این لحظه هیچ گونه درگیری گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین محمدی با حضور در ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از شرکت بیش از ٢۵٠ هزار نفر در انتخابات تا ساعت ١۴ خبر داد و گفت: شاهد اعتماد گسترده مردم در این انتخابات هستیم؛ از ساعت ١٢ ظهر موج جدیدی از مراجعات به شعب اخذ رأی شکل گرفته است. امیدواریم در نتیجه این انتخابات با حضور مردم، مدیریت محلات در دستان کسانی قرار بگیرد که دلسوز و کارشناس هستند.

وی افزود: فرصت انتخابات، فرصت نزدیک شدن به مردم است. عده‌ای اعلام می‌کنند مشارکت در این انتخابات خوب نبوده، اما شاهد شکل گرفتن صف‌های طولانی در شعب مختلف هستیم.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها خاطرنشان کرد: با وجود آنکه این انتخابات در سطح محلات برگزار می‌شود، مشارکت تا این لحظه بسیار خوب و دلگرم‌کننده بوده است.

به گزارش مهر، سردار بیات، رئیس کمیته امنیت و انتظامات پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها هم درباره گزارش دستگیری و بازداشت در شعب اخذ رأی گفت: تا این لحظه هیچ گونه درگیری گزارش نشده و فقط یک مورد گزارش درگیری خارج از حوزه در منطقه نعمت آباد به دست ما رسیده است.

کد خبر 4676672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha