۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰

بلیط سفر را از وبسایت‌های تخصصی گردشگری بخرید

بلیط سفر را از وبسایت‌های تخصصی گردشگری بخرید

اگر شما هم از ان دسته افرادی باشید که بلیط سفر خود را آنلاین می‌خرید، حتما با انبوه اپلیکیشن‌هایی که ارائه خدمات گردشگری را در لیست خدمات خود قرار داده‌اند مواجه شده‌اید؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اپلیکیشن‌هایی که شاید هیچ تخصصی در حوزه گردشگری و به ویژه فروش بلیط سفر ندارند و به صرف اینکه مخاطبان زیادی در حوزه‌های دیگری دارند به ارائه خدمات گردشگری روی آورده‌اند. در مقابل این گروه از اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های تخصصی وجود دارند که سابقه و تخصص طولانی در حوزه گردشگری داشته و بابت ارائه خدمات خود خدمات شایسته‌ای به مسافران ارائه می‌دهند.

علی بابا از دسته این وبسایت‌های تخصصی است که امکانات زیادی برای شما در نظر گرفته است. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای خرید بلیط قطار تهران قم علی بابا با چند کلیک ساده اقدام کنید.

علی بابا به عنوان استارت‌آپی که ۴ محصول بلیط پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار و اتوبوس را با بهترین خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد، خدماتی مطلوب به شما ارائه می‌دهد. خرید اینترنتی بلیط سفر از علی بابا، یک راهکار ساده و سریع است که به شما کمک می‌کند برای تمام مقاصد جهان با چند کلیک ساده، خریدی امن داشته باشید.

این وبسایت علاوه بر ارائه خدمات کامل در زمینه فروش بلیط سفر، امکاناتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد که پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پرداخت اینترنتی هزینه خرید بلیط سفر به هر نقطه از جهان با کارت‌های شتاب بانکی، امکان استرداد هزینه پرداختی بابت خرید بلیط در صورت لغو سفر، امکان بررسی و مقایسه قیمت بلیط سفر به صورت آنلاین و… برخی از آنها هستند.

پس اگر اهل سفر با قطار هستید، شما می‌توانید برای خرید بلیط قطار رجا علی بابا تنها در چند دقیقه اقدام کنید. همچنین برای خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، اپلیکیشن و وبسایت علی بابا گزینه‌هایی هستند که می‌توانید روی آنها حساب کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4677971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha