۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی:

خراسان‌جنوبی در ۹۶ رشته المپیاد استعدادهای برتر ورزشی حضور دارد

خراسان‌جنوبی در ۹۶ رشته المپیاد استعدادهای برتر ورزشی حضور دارد

بیرجند- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی در ۹۶ رشته ورزشی المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران سرپرست صبح سه شنبه در نشست خبری با اشاره به پتانسیل استعدادهای ورزشی در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در خراسان‌جنوبی و کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی در ۹۶ رشته ورزشی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور حضور خواهد داشت، بیان کرد: برای پیشرفت در حوزه ورزش باید کار را از سنین پایین شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرپرست با بیان اینکه اعزام به مسابقات کشوری از ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور انجام می‌شود، ادامه داد: در مجموع با ۳۷  هیئت و ۹۶ رشته المپیادی (در همه رشته‌ها به جز قایق رانی) در المپیاد حضور خواهیم داشت.

وی افزود: در منطقه شمال شهر بیرجند باید نوبت و سانس رایگان  استفاده از فضاهای ورزشی در اختیار مردم قرار داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اعتبارات ما در حوزه عمرانی نسبت به سال ۹۶ دو برابر شده است، گفت: در سال ۹۸ اعتبار خوبی به هیئت کشتی اختصاص داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه سالن ورزشی رو باز در خیابان صیاد شیرازی بیرجند سال آینده افتتاح خواهد شد، یادآور شد: تا پایان سال جاری باید  حدأقل کار عمرانی انجام و ۶ مکان ورزشی به اتمام برسد.

سرپرست با اشاره به اولویت بودن منطقه مهر شهر برای برخی از خدمات، گفت: باید به سمت توازن سرانه ورزشی حرکت کنیم.

وی  با انتقاد از شرکت نکردن هیئت ورزش هندبال طبس و بیرجند در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی یادآور شد: با وجود امکانات و اعتبار جای سئوال است که چرا در این دوره شرکت نکرده‌اند.

کد خبر 4680557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha