۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴

با حضور امام جمعه موقت تهران

یادواره شهدای سوباشی در پدافند هوایی شمال غرب برگزار شد

یادواره شهدای سوباشی در پدافند هوایی شمال غرب برگزار شد

تبریز- یاد و خاطره شهدای سایت سوباشی با حضور امام جمعه موقت تهران در منطقه پدافند هوایی شمال غرب در تبریز گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امام جمعه موقت تهران در این یادواره گفت : اصلی ترین سلاح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سلاح ایمان و عقیده است.

آیت الله سید احمد خاتمی افزود : شما ارتشیان غیور که در بخش سخت افزاری و کلیدی هستید به همان اندازه که به عرصه های فنی و علمی بها می دهید باید به بخش نرم افزاری و عقیدتی هم اهمیت بدهید.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با این شادابی اعتقادی زنده اند و جامعه ما را زنده نگه می دارند گفت : دشمن همواره قدرت نیروهای مسلح ما را شناخته است به همین علت توان و جرآت حمله به کشورمان را ندارد و از سویی نیز نیروهای ما در کمال وحدت و برادری هستند و استکبار جهانی می‌داند هرگونه تجاوز به کشورمان با مشت محکمی از سوی نیروهای مسلح رو به رو خواهد شد.

عضوهیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنصر شهامت شاداب و سرزنده اند و به نحو احسن ماموریت های خود را انجام می دهند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش هم در این یادواره گفت : منطقه دوم پدافند هوایی شمال غرب یکی از مناطق ۹ گانه نیروی پدافند ارتش است که ماموریت دارد از آسمان ۵ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و کردستان) حفظ و حراست کند و با توجه به وجود سامانه های بروز و قدرتمند پدافندی این ماموریت ها را اجرا می کند.

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی ادامه داد : نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۳ هزار و ۸۰۰ نقطه کشور عزیزمان استقرار دارد که با تلاش شبانه روزی خود هیچ روزنه نفوذی برای دشمنان باقی نگذاشته است.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که بیش از هزار هواپیمای خارجی در آسمان امن کشورمان عبور می کند و وظیفه رصد، پایش و کنترل و امنیت این پروازها نیز توسط پدافند هوایی صورت می گیرد.

کد خبر 4680656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha