۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۰۷

حمید قبادی در گفت‌وگو با مهر:

حاشیه ها درباره دلیل برکناری ام دروغ محض است

حاشیه ها درباره دلیل برکناری ام دروغ محض است

حمید قبادی از دبیری کارگروه مد و لباس کشور برکنار شد. او حاشیه های مطرح شده درباره برکناری اش را تکذیب می کند.

حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برکناری‌اش از سمت دبیری کارگروه مد و لباس کشور گفت: بله خبر رفتنم صحت دارد، اما همچنان در حوزه معاونت امور هنری و فرهنگی به عنوان مشاور اجرایی فعالیت‌ام را ادامه می‌دهم. به هر حال حوزه اجرایی بزرگ است و باید وقت بیشتری برای آن گذاشت.

او درباره شایعات رفتنش با مضامینی همچون ایجاد وضعیت نابسامانی مد و لباس کشور و ترویج‌ غرب‌گرایی، اظهار کرد: برای محکوم کردن هر کسی هر چیزی که می‌خواهد می‌گوید و این صحبت‌ها دروغ محض و بسی ناجوانمردانه است. 

قبادی تصریح کرد: البته آثار و فعالیت‌های من موجود است و بر همگان معلوم است و دیگران با تلاش‌های مذبوحانه نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند. این نوع حرف‌ها و رفتارها واقعا ناجوانمردانه است که برخی از افراد موقع کم آوردن بیان می‌کنند و احساس می‌کنند خریدار دارد. اما قطعا می‌گویم رفتنم به این موارد ربطی ندارد. 

او ادامه داد: انشالله با هماهنگی وزارتخانه توضیحات لازم در این زمینه را تا چند روز آینده ارائه خواهم داد.

قبادی گفت: من سال‌ها تلاش کردم تا آن چیزی که حق انسانی مردم و احقاق ارزش‌ها آنها است را مطالبه کنم و رفتار کنم و مطمئنم موفق هم بودم اما این حرف‌ها و شایعات بغضی است که پس از مدت‌ها ترکیده است.

کد خبر 4683835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha