۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۴۵

رئیس استعدادهای درخشان آموزش‌وپرورش خوزستان:

یک دانش‌آموز خوزستانی برای نخستین بار رتبه اول کنکور را کسب کرد

یک دانش‌آموز خوزستانی برای نخستین بار رتبه اول کنکور را کسب کرد

اهواز- رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: دانش‌آموز خوزستانی با کسب رتبه نخست در گروه آموزشی ریاضی، نخستین رتبه یکی استان خوزستان را در کنکور سراسری رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال حیدری ظهر امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان دارای رتبه یک و ۹ کنکور سراسری سال ۹۸ اظهار کرد: امسال برای سال نخست در تاریخ استان رتبه یک کنکور سراسری توسط دانش‌آموز خوزستانی کسب شد.

وی با بیان اینکه ما در سال‌های گذشته رتبه تک‌رقمی در کنکور سراسری داشتیم اما رتبه یک کنکور امسال برای نخستین بار کسب شده است، افزود: این دانش‌آموز ماه‌ها قبل عنوان کرده بود که رتبه یک کنکور سراسری را کسب کرده است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموز و پرورش استان خوزستان در ادامه گفت: این قاطعیت در کسب رتبه برتری توسط دانش‌آموز خوزستانی نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق و عزم راسخ در اهداف است.

وی با بیان اینکه ما نیز در آموزش‌وپرورش خوزستان برنامه‌های مختلفی در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و آمادگی آنها برای شرکت در کنکور برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده‌ایم، بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه کادر آموزشی و دانش آموزان اشاره کرد.

حیدری با بیان اینکه استان خوزستان در سال گذشته بالغ بر ۱۴۳ رتبه زیر هزار در کنکور سراسری کسب کرده است، بیان کرد: معرفی دو دانش‌آموز خوزستانی در بین نفرات برتر کنکور سراسری نشان‌دهنده این است که در کنکور امسال شاهد افزایش رتبه‌های زیر هزار توسط دانش آموزان این استان خواهیم بود.

کد خبر 4687692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha