۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۱۶

خبرنگاران مهریز با شهردار و اعضای شورای شهر همراه شدند؛

۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مهریز اجرا می شود

۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مهریز اجرا می شود

یزدـ شهردار یزد که امروز به مناسبت روز خبرنگار به همراه خبرنگاران و اعضای شورای شهر از مناطق مختلف شهر بازدید کردند، گفت: طی مردادماه جاری ۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مهریز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آخوندی امروز در بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری در سطح شهر مهریز به همراه خبرنگاران و اعضای شورای شهر به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به جذب ۶۰ درصدی اعتبارات بازآفرینی استان یزد توسط شهرستان مهریز اظهار داشت: در شهرستان مهریز ۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی طی مرداد ماه سال جاری اجرا می شود که آسفالت خیابان ها و مدیریت پسماند در اولویت کار قرار دارد.

وی افزود: بودجه استانی اختصاص یافته برای مدیریت پسماند هزار میلیار تومان است که سهم اعتبارات هر شهرستان ۶ تا ۷ میلیارد تومان است.

شهردار مهریز عنوان کرد: شهرداری مهریز به زودی تور رسانه ای بازدید از کار پاکبانان و مدیریت پسماند این شهرستان را با هدف آشنایی با کار پاکبانان و مدیریت پسماند راه اندازی خواهد کرد.

وی از خبرنگاران درخواست کرد: ارتباط موثرتری با شهرداری مهریز داشته و واقعیت‌ها را بر اساس مستندات و خدمات ارائه شده انعکاس دهند.

آخوندی همچنین خاطرنشان کرد: شهرداری مهریز آماده پذیرش پیشنهادات و انتقادات شهروندان و خبرنگارن این شهر است.

به گزارش مهر، در این تور رسانه ای خبرنگاران از ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری شامل ساماندهی بایگانی ۹۰ هزار مدارک شهرواندان مهریز، ساختمان در دست اقدام شهرداری، روشنایی بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید فهمیده، آسفالت و دو بانده شدن شهرک خاتم الانبیاء به طول ۸ هزار متر مربع، جدا سازی آب شرب از فضای سبز از ورودی مهریز تا میدان شهردای به طول ۹ هزار متر لوله گذاری، احداث کمربندی آیت الله خامنه ای و میدان شورا، بازسازی حسینه باغ‌بهار با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، ساماندهی باغ پهلوان پور و هفت شهر، آغاز فاز چهارم مجتمع توحید و ساماندهی سرو منگاباد بازدید کردند.

کد خبر 4688281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha