۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷

دورهمی‌های کتابخوانی پیدایش با «طعم سیب زرد» افتتاح می‌شود

دورهمی‌های کتابخوانی پیدایش با «طعم سیب زرد» افتتاح می‌شود

نشست نقد و بررسی رمان «طعم سیب زرد»‌ نوشته ناصر یوسفی فردا در قالب اولین نشست دورهمی‌های کتابخوانی پیدایش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دورهمی کتابخوانی انتشارات پیدایش با حضور ناصر یوسفی نویسنده کتاب «طعم سیب زرد» فردا چهارشنبه ۲۳ مرداد در خانه کتاب پیدایش برگزار می‌شود.

در این نشست علاوه بر نویسنده اثر، رضوان خرمیان منتقد و مترجم ادبیات کودک و نوجوان نیز حضور داشته و سخنرانی می‌کند. کتاب «طعم سیب زرد» به بررسی رابطه پنهان کاری در میان نوجوانان با مساله کمبود اعتماد به نفس می پردازد.

خلاصه معرفی این کتاب به این‌ترتیب است: سینا خردسال بود که پدر،او و مادرش را رها کرد و رفت. بعد از رفتن پدر، سینا دچار اضطراب، وسواس و شب ادراری می شود. حالا سینا بزرگ شده اما مشکلاتش همچنان ادامه دارد. سینا خودش و مشکلاتش را به جز مادرش از همه پنهان می‌کند. مشاوره و روان درمانی‌اش را پنهان می‌کند. دوستی با نثار، پسر سرایدار افغان را پنهان می‌کند... ترس از رهاشدگی دوباره زندگی‌اش را سراسر دروغ کرده است. سینا باید برای خودش کاری بکند...

نشست نقد و بررسی رمان «طعم سیب زرد» فردا چهارشنبه ۲۳ مرداد از ساعت ۱۸ در خانه کتاب پیدایش واقع در خیابان پاسداران، گلستان دوم (فلاح زاده)پلاک ۱۰۹ برگزار می‌شود.

کد خبر 4691608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha