۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴

در گفتگو با مهر عنوان شد

اجرای طرح استاندارد سازی شیرخوارگاه ها تا پایان شهریور

اجرای طرح استاندارد سازی شیرخوارگاه ها تا پایان شهریور

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از تدوین طرح استاندارد سازی شیرخوارگاههای کشور خبر داد و گفت: این طرح در اواسط شهریور ماه نهایی و پس از آن برای اجرا ابلاغ می شود.

حبیب الله مسعودی فرید در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح استاندارد سازی شیرخوارگاهها در دستور کار معاونت اجتماعی سازمان قرار دارد اظهار داشت : در طی چند ماه گذشته با توجه به دستور رئیس سازمان بهزیستی طرح استاندارد سازی شیرخوار گاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین زمینه جلساتی را با استانهای مختلف و همچنین دستگاههای ذیربط داشته ایم و مواردی از طرح اشاره شده به تایید رسیده است

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم طرح استاندارد سازی شیرخوارگاهها، ارائه خدمات مطلوب و به موقع به نوزادان است و در واقع در این طرح تاکید شده که خدمات براساس بخشنامه ابلاغی ارائه شود.

فرید در خصوص زمان ابلاغ طرح استاندارد سازی گفت: پیش بینی می شود تا ۱۵ شهریور ماه این طرح نهایی و پس از تایید دکتر قبادی رئیس سازمان بهزیستی ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمامی استانها شیرخوارگاه ها زیر نظر بهزیستی فعالیت می کنند گفت: در استان تهران تعداد ۴ شیرخوارگاه فعالیت می کند و در هر استانها حداقل یک شیرخوار گاه را داریم.

کد خبر 4695408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha