۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۲۲

حضور ۳۰۰ متخصص در کنگره جراحان مغز و اعصاب ایران در کاشان

 حضور ۳۰۰ متخصص در کنگره جراحان مغز و اعصاب ایران در کاشان

کاشان - دبیر اجرایی کنگره بین المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در کاشان از احتمال حضور ۳۰۰ متخصص در این کنگره بین المللی خبر داد.

حامد یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کنگره بین المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران از یکم تا سوم آبان ماه سال جاری در کاشان برگزار می شود، اظهار داشت: این کنگره به صورت سالانه برگزار می شود و می توان ادعا داشت که معتبرترین کنگره تخصصی جراحی مغز و اعصاب کشور است.

وی با بیان اینکه با توجه به مدعوین این کنگره سطح اجرای آن بین المللی است، افزود: ما انتظار داریم از جمعیت ۷۰۰ نفری جراحان مغز و اعصاب کشور ۳۰۰ الی ۴۰۰ متخصص در این کنگره بین المللی شرکت داشته و تازه های علمی مرتبط با مغز و اعصاب را ارائه دهند.

احتمال حضور پروفسور سمیعی در کنگره بین المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در کاشان

دبیر اجرایی کنگره بین المللی انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در کاشان با بیان اینکه دبیر علمی این کنگره نیز بر عهده یکی از پزشکان با تجربه کاشانی است، ابراز داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته به احتمال قوی پروفسور سمیعی در این کنگره حضور  خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از کشورهایی نظیر ترکیه و پاکستان نیز در این کنگره بین المللی حضور به هم می رسانند، گفت: مهمانی از کشورهایی نظیر ایتالیا و آلمان نیز در این کنگره بین المللی حضور دارند در حالی که حضور این متخصصان در کاشان می تواند برای رزیدنت ها و پزشکان بخش جراحی مغز و اعصاب در منطقه فرصت مغتنمی باشد.

بخش جراحی مغز و اعصاب کاشان از چهار سال گذشته پذیرش رزیدنت دارد

یزدان پناه با بیان اینکه بخش جراحی مغز و اعصاب کاشان از چهار سال گذشته تاکنون آموزشی و پذیرش رزیدنت دارد، افزود: این موفقیت به گونه ای است که حتی برخی مراکز استان های کشور از این امکان بی بهره هستند و شهرستان کاشان با وجود آنکه مرکز استان نبوده است توانسته تا این میزان پیشرفت داشته باشد.

کد خبر 4702800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha