۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵

شنبه در شهر کتاب؛

کتاب «فرزندپروری باکفایت» رونمایی می‌شود

کتاب «فرزندپروری باکفایت» رونمایی می‌شود

کتاب «فرزندپروری باکفایت» نوشته‌ جان فیلیپ لوییس و کارن مک‌دونالد لوییس با ترجمه سیدمهدی موسوی‌موحد روز شنبه ۹ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب کتاب «فرزندپروری باکفایت» نوشته‌ جان فیلیپ لوییس و کارن مک‌دونالد لوییس با ترجمه سیدمهدی موسوی‌موحد روز شنبه ۹ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

نویسنده کتاب که ترجمه‌اش به‌تازگی توسط انتشارات ارجمند منتشر شده، طرحواره‌ درمانی و تحقیقات معتبر در زمینه‌ فرزندپروری را با تجربیات نویسندگان اثر به‌عنوان درمانگر و والد ترکیب کرده تا راهی عملی، آسان و مستدل در فرزندپروری بگشاید. مولفان کتاب، نیازهای عاطفی اساسی را مطرح کرده و توضیح داده‌اند چرا تأمین این نیازها برای پرورش سالم فرزندان از نظر روانی لازم است.

در این کتاب والدین نسبت به خود دید تازه‌ای می‌یابند و می‌آموزند چگونه از واکنش‌های منجر به خشم پرهیز و روابط را بعد از نزاع و درگیری ترمیم کنند و بتوانند با کودکان و نوجوانان خود رابطه‌ی مجدد برقرار کنند.

جان لوییس بنیان‌گذار و رئیس موسسه امید جهانی در سنگاپور، و مربی مهارت‌های زندگی و مشاور ازدواج است. جان و کارن هر دو عضو متخصص انجمن‌های مشاوره‌ آمریکا و استرالیا به حساب می‌آیند. آن‌ها همچنین مشاوران رسمی انجمن مشاوره‌ سنگاپور هستند. به‌عنوان بنیان‌گذاران رویکرد فیلم‌درمانی، جان و کارن از محتوای چندرسانه‌ای در کارگاه‌های خود در کلیسا و نهادهای مستقل دیگر استفاده می‌کنند و به آموزش مربیان در حوزه‌ فرزندپروری و ازدواج در سراسر جهان می‌پردازند.

برنامه رونمایی و بررسی این‌کتاب در قالب نشست ویژه شهر کتاب، برگزار می‌شود که با حضور جان فیلیپ لوییس، مترجم اثر و امیر عسگری همراه است.

مراسم رونمایی از این‌کتاب روز شنبه ۹ شهریور از ساعت ۱۱ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4704641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha