۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳

در دیدار همتای اندونزیایی؛

ظریف رویکرد اصولی ایران در قبال برجام را تشریح کرد

ظریف رویکرد اصولی ایران در قبال برجام را تشریح کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار و گفتگو با مقامات کشورهای آسیایی صبح امروز در جاکارتا با خانم رتنو مرسودی، وزیر امور خارجه جمهوری اندونزی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار و گفتگو با مقامات کشورهای آسیایی صبح امروز در جاکارتا با خانم رتنو مرسودی، وزیر امور خارجه جمهوری اندونزی دیدار و گفتگو کرد.

وزرای امور خارجه ایران و اندونزی در این دیدار با ابراز خرسندی از سطح روابط، گفتگوها و رفت و آمدهای سیاسی و پارلمانی و نیز همکاریهای اقتصادی بین دو کشور بر گسترش و تعمیق روابط با توجه به ظرفیت های موجود در دو طرف تاکید کردند.

همچنین در این دیدار رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام در شرایط کنونی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان تشریح و بر ضرورت پایبندی طرف مقابل به تعهدات خود و بهره‌مندی ملت ایران از منافع اقتصادی برجام تاکید شد.

حمایت از افزایش رایزنی‌های سیاسی و همکاریهای فی مابین در خصوص مسائل مهم جهان اسلام، به ویژه فلسطین و ادامه مشورت‌ها در خصوص مسائل مهم منطقه و همچنین در سازمان همکاری اسلامی و دیگر مجامع بین المللی نیز از دیگر موضوعات مورد رایزنی وزرای خارجه دو کشور در این دیدار بود.

کد خبر 4712437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha