۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶

رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت و آسایش دانش آموزان

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت و آسایش دانش آموزان

سردار رحیمی گفت: پلیس پایتخت با تمام وجود آمادگی دارد تا محیط امن و آسایش را برای علم انگیزی و علم آموزی دانش آموزان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت پیش ازظهر امروز در رزمایش بزرگ مهر ایمن، شهر ایمن اظهار کرد: این رزمایش نشانه توانمندی و امادگی همه خدمتگزاران در عرصه فراگیری دانش است.

وی افزود: با توجه به اتفاقات بزرگی که در پیش رو داریم باید دو تبریک بگویم که یکی آغاز هفته دفاع مقدس و دومی آغاز بهار علم و دانش است. به همین منظور دستگاه ها و سازمان های مختلفی کنار هم قرار گرفته تا آغاز بهار علم و دانش را با نظم و انضباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: پلیس پایتخت با تمام وجود آمادگی دارد تا محیط امن و آسایش را برای علم انگیزی و علم آموزی دانش آموزان ایجاد کند.

رحیمی گفت: ارتقا حداکثری ایمنی تردد دانش آموزان معابر و سرویس مدارس و حساس کردن رانندگان و راکبان موتورسیکلت یکی از اهداف این رزمایش است که این ترددها نسبت به سه ماهه تابستان به شدت افزایش پیدا می کند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۱۵ هزار نیروی انتظامی و بیش ۱۵۰ هزار نیرو از تمامی سازمان ها برای اول مهر آماده باش هستند.

وی ادامه داد: ارتقاء انضباط بخشی به عبور و مرور در پایتخت و به ویژه در مهرماه از اهداف دیگر این همایش است، پلیس راهور برای اول مهر در آماده باش کامل است و همچنین ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین پلیس و سایر دستگاه های خدمات‌رسان، و پاکسازی محیط های پیرامون مدارس و دانشگاه ها از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر از دیگر اهداف این همایش است.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با موادمخدر اقدامات پاکسازی پیرامون مدارس را با عنوان زنگ نشاط انجام می دهد و محیط های پرخطر را برای دانش اموزان امن کردند.

رحیمی تاکید کرد: ساماندهی و ارتقای ایمنی و آموزش سرویس مدارس و رانندگان آنها یکی دیگر از برنامه های ما بود، ما باید فرهنگ استفاده از سرویس مدارس را ارتقا بدهیم و جدی بگیریم.

وی گفت: سلامت و ایمنی خودروها به عنوان سرویس مدارس باید مورد توجه اول مدیران مدارس و بعد والدین باشد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: بهره گیری از ظرفیت معلمان و دانش اموزان به عنوان همیاران پلیس برای ارتقا و نهادینه کردن نظم و انضباط برای احاد مردم هم مورد توجه پلیس قرار دارد.

کد خبر 4724111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha