۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست پارک علم و فناوری یزد را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی محمـّد مهدی لطفی را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

با عنایت به استعفای داریوش پورسراجیان از ریاست پارک علم و فناوری یزد و پذیرش آن، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای وی، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم جناب‌عالی، به سمت سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب می‌شوید.

امید دارم با تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه، شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک و زمینه‌های نقش‌آفرینی هر چه بیشتر پارک در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آید و جایگاه پارک علم و فناوری یزد در عرصه علم و فناوری منطقه و برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقاء یابد.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس  شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

محمدمهدی لطفی متولد ۱۳۵۷ در یزد و دانشیار پایه ۱۴ گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران و دکتری تخصصی مهندسی صنایع دانشگاه تهران است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات داریوش پورسراجیان، رئیس سابق پارک علم و فناوری یزد در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

کد خبر 4726275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha