۶ مهر ۱۳۹۸، ۹:۱۲

سرمربی تیم فوتسال مس:

بازیکنانم خودشان را جمع و جور کردند/ فخیم کمی مصدوم است

بازیکنانم خودشان را جمع و جور کردند/ فخیم کمی مصدوم است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بعد از پایان جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان بازیکنان مس خودشان را جمع و جور کردند.

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضورش در تیم فوتسال مس و کسب سه پیروزی با این تیم گفت: بعد از پایان جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان به تیم مس اضافه شدم. با اینکه ایتم از تایلند برگشته بود و بازیکنان از نظر روحی و روانی به هم ریخته بودند، خوشبختانه توانستند با تجربه ای که داشتند خودشان را جمع و جور کنند. الان بازیکنان به حالت اولیه برگشته اند و خوشبختانه در سه بازی هم پیروز شده ایم.

وی درباره شانس مس برای گرفتن صدر جدول باوجود بازی های معوقه تاکید کرد: هدف ما این است که تیم، شکل خاص خودش را بگیرد. هر مربی افکار خاص خودش را دارد. من و همکارانم دوست داریم روند تیم رو به رشد باشد و نتایج واقعی در مرحله پلی آف خودش را نشان می دهد. البته اینجا هم باید تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس با بیان اینکه فعلا به بازیکن خاصی برای تقویت تیمش نیاز ندارد، درباره دغدغه های تیم مس تصریح کرد: دغدغه خاصی ندارم. فقط امیدوارم مصدومان زودتر به تیم اضافه شوند. سعید تقی زاده و مسلم اولادقباد مصدوم هستند. فرهاد فخیم هم کمی مصدومیت دارد.

کد خبر 4730047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha