۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۶

برد دلچسب نماینده استان قزوین در مسابقات فوتسال لیگ یک کشور

برد دلچسب نماینده استان قزوین در مسابقات فوتسال لیگ یک کشور

قزوین- تیم فوتسال کراپ الوند نماینده استان در مسابقات لیگ یک کشور به یک پیروزی ارزشمند در مقابل تیم شهرکرد دست یافت.


به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه اولین بازی تیم کراپ الوند ایرانیان نماینده استان قزوین در مقابل تیم تابلو نصر نماینده شهر کرد راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر الوند باحضور محمد نصیری سرپرست فرمانداری و تماشاگران پرشور این شهر برگزار شد.

در اولین بازی مسابقات فوتسال لیگ یک کشور که به میزبانی قزوین با حضور ۷۰۰ تماشاگر برگزار شد دو تیم کراپ الوند ایرانیان و تیم تابلو نصر شهرکرد مقابل هم قرار گرفتند.

تیم کراپ الوند ایرانیان که از امتیاز میزبانی برخورداد بود به سه امتیاز این بازی نیاز داشت با تحمل فشار زیاد و یک بازی منطقی توانست در دقیقه ۲ بازی توسط علی محمودی به اولین گل برسد.

تیم میهمان که در دریافت گل زود هنگام شوکه شده بود  پس از دریافت گل حالت تهاجمی گرفت و روبه جلو بازی کرد که یک موقعیت خوب نصیبش شد کاما دروازبان تیم کراپ با واکنش عالی توپ را به کرنر فرستاد.

تیم کراپ دوباره به حملات خود ادامه داد و موفق شد در دقیقه ۴ بازی به دومین گل خود توسط مجتبی فرهمند برسد و تیم میهمان هم در چند موقعیت خطرناک بروی دروازه میزبان هجوم آورد که جز یک خطای پشت محوطه جریمه چیزی نصیبش نشد که آن هم توسط دروازبان مهار شد.

گل سوم تیم میزبان با یک حرکت تیمی و کار شده توسط، مجتبی فرهمند درون دروازه حریف جای گرفت و در دقیقه ۱۹ باری نیز این تیم میزبان بود که با حمایت و تشویق تماشاگران با بازی سراسر هجومی نبض بازی را به دست گرفت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی تیم میزبان به یک پنالتی رسید که توپ به تیرک عمودی دروازه خورد و به خارج رفت و این موقعیت ازدست رقت.

تیم تابلو نصر شهر کرد در نیمه دوم کمی بر بازی مسلط شد و توانست گل اول خود را در دقیقه ۳ نیمه دوم به ثمر برساند.

در دقیقه ۸ بازی نیمه دوم نیز  تیم میهمان توانست به گل دوم خود برسد و تیم میزبان با دریافت این گل در دقیقه ۹ بازی نیمه دوم توانست علاوه برجبران گل خورده چهارمین گل خود را توسط محسن فرهمند به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۱ بازی نیمه دوم نیز تیم میهمان توانست گل سوم خود را به ثمر برساند و محسن فرهمند زننده سه گل مسابقه در دقیقه ۱۶ نیمه دوم هم موفق شدگل پنجم تیم و چهارمین گل خود را در این بازی به ثمر رسانده و خیال تیم را راحت کند.

در دقیقه ۱۵ نیز تیم میهمان به یک پنالتی دیگر رسید ولی موفق به گل کردن آن نشد و در نهایت این بتازی مهیج با نتیجه ۵ بر ۳ به نفع تیم میزبان به پایان رسید.


بازیکنان تیم کراپ الوند ایرانیان را داریوش کشتکار، نوید سهیلی، بهروز جعفری مرادلو، دانیال گیو یلی، علیرضا امامی خضری، سجادعادلی پور، مهران ایدلی، میثاق حسن پور، محمدرضا نیک فرجام، محمد کرمی، علی کرمی و محسن فرهمند تشکیل می دادند و  سرپرست تیم نیز عمار مسافر و سرمربی حسین افضلی بود.

کد خبر 4732324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha