۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۲۹

معاون استاندار همدان:

انقلاب اسلامی ایران با ترویج فرهنگ دینی پیروز شد

انقلاب اسلامی ایران با ترویج فرهنگ دینی پیروز شد

همدان - معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه انقلاب اسلامی با فرهنگ دینی مبارزه را شروع کرد و با این فرهنگ دینی پیروز شد، گفت: انقلاب اسلامی با همین فرهنگ پایدار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت در آیین معارفه شهروز کیانی به عنوان معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان که با حضور مدیران و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در محل سالن اجتماعات شهدای این اداره کل برگزارشد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با فرهنگ دینی مبارزه را شروع کرد و با فرهنگ دینی پیروز شد، گفت: انقلاب اسلامی با همین فرهنگ پایدار شد و هم اکنون در کمال اقتدار عظمت وشکوه قرار دارد.

وی گفت: فعالیت های فرهنگی - دینی و برنامه های تبلیغی در رشد و ارتقاء فرهنگی اجتماعی جامعه بسیار موثر بوده و از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است.

آزادبخت افزود: روحانیت و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان منادیان وحدت در جامعه مسئولیت بسیار خطیری را در جهت حرکت رو به رشد جامعه عهدار هستند و حمایت از ایفای هرچه بهتر این رسالت وظیفه همه ما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان نیز طی سخنانی ضمن معرفی شهروزکیانی به عنوان یکی از نیروهای موثر و فعال فرهنگی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از طلایه داران عرصه فرهنگ در کشور است و باید جایگاه خود به عنوان مرکز و محور تبلیغ را نزد مردم، مبلغین و اقشار تاثیرگذار تثبیت کند.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری سازماندهی منابع انسانی تبلیغات اسلامی همدان، فعال کردن ظرفیت های مردمی و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی دینی را از ضروریاتی دانست که باید  در راستای تحقق آنها تلاش شود.

در پایان این نشست شهروز کیانی به عنوان معاون اداری ومالی اداره کل تبلیغات اسلامی معرفی شد و از زحمات رضا ویسی سرپرست این معاونت تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکراست از سمت های قبلی شهروز کیانی می توان به رئیس دفتر و مشاور استاندار همدان اشاره کرد.

کد خبر 4735647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha