۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین:

۲ هزار نیروی انسانی خدمات شهری در مرزهای ایران خدمت‌رسانی می‌کنند

۲ هزار نیروی انسانی خدمات شهری در مرزهای ایران خدمت‌رسانی می‌کنند

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین با اشاره به وظایف این کمیته گفت: دو هزار نیروی انسانی خدمات شهری، در مرزهای ایران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، کامران زنگیشه ضمن بیان اینکه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین در راستای نظافت و پاک‌سازی مناطق مرزی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند، اظهار داشت: در هر نقطه مرزی یکی از مناطق شهرداری تهران همراه با یکی از کلان‌شهرها را مسئول پاک‌سازی و نظافت قرار دادیم که اکنون در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

وی بابیان اینکه درمجموع دو هزار نفر نیروی انسانی خدمات شهری در مرزهای چهارگانه در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند، تصریح کرد: یک هزار و ۵۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۲۶ اکیپ آتش‌نشانی در این مناطق مستقرشده است.

۲۳۱۰ نیروی خدمات شهری به عراق اعزام شد

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه در مرز مهران شهرداری منطقه ۵ و شهرداری اراک و اردبیل حضور دارند، افزود: درمجموع ۸۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری با ۴۶ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری و ۵۸۰ چشمه سرویس بهداشتی آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند.

زنگیشه از حضور پنج اکیپ آتش‌نشان در مرز مهران خبر داد و گفت: در شهرهای نجف، کربلا و کوفه و در مسیر نجف به کربلا دو هزار و ۳۱۰ نیروی انسانی خدمات شهری در حال خدمت‌رسانی به زائران در کشور عراق هستند.

وی بابیان اینکه ۹۷ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری به کشور عراق اعزام‌شده است، یادآور شد: استقرار ۲۱۸ چشمه سرویس بهداشتی سیار و راه‌اندازی دو موکب در مسیر کربلا به نجف از دیگر خدمات این کمیته محسوب می‌شود.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین گفت: در دو روز گذشته ۱۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به نجف و کربلا اعزام شدند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 4739235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha