۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۸

رییس سازمان ملی استاندارد کشور:

واحدهای تولیدی معیارهای استاندارد تولید کالا را رعایت می کنند

واحدهای تولیدی معیارهای استاندارد تولید کالا را رعایت  می کنند

ری- رییس سازمان ملی استانداردکشور با بیان اینکه بازرسان در بازدیدهای سرزده خود کمترین میزان تخلف را گزارش کرده‌اند گفت: واحدهای تولیدی معیارهای استاندارد تولید کالا را به خوبی رعایت میکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیره پیروزبخت بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق کارکنان سازمان ملی استاندارد کشور با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازرسان در بازدیدهای سرزده خود کمترین میزان تخلف را گزارش کرده‌اند گفت: واحدهای تولیدی معیارهای استاندارد تولید کالا را به خوبی رعایت میکنند.

پیروز بخت با اشاره به اینکه با همکاری معاونت علمی ریاست  جمهوری گواهی انطباق محصولات دانش بنیان را برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده ایم اظهار داشت: تولیدات داخلی اگر با مواد اولیه مرغوب و بر مبنای معیارهای دقیق استاندارد کشور تولید شوند، بدون هیچ گونه دغدغه و در کمترین زمان به کشورهای همسایه صادر خواهند شد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه سایه تحریم ها بر محصولات و کشور وجود دارد اما اجازه نمی دهیم تحریم به سلامتی و کیفیت محصولات داخلی صدمه وارد کند لذا واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش این سازمان به صورت دقیق در مراحل تولید و فروش رصد می‌شوند.

رییس سازمان ملی استاندارد کشور از ایجاد ستادهای مختلفی از جمله ستاد مقابله با تحریم و ستاد تعامل با بخش خصوصی در سازمان ملی استاندارد در سال جاری خبر داد و عنوان داشت: این ستادها مشکلات بخش خصوصی را شناسایی می کنند.


 

کد خبر 4742168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha