۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹

به مناسبت  روز جهانی کودک و با کمک خیران؛

۶ مددجوی کانون اصلاح و تربیت در کرمان آزاد شدند

۶ مددجوی کانون اصلاح و تربیت در کرمان آزاد شدند

کرمان - مدیرکل زندان های استان کرمان از آزادی شش مددجوی کانون اصلاح و تربیت استان در روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، رمضان امیری در ویژه برنامه روز جهانی کودک در کانون اصلاح و تربیت استان کرمان با اشاره به آزادی شش مددجوی کانون اصلاح و تربیت استان در روز جهانی کودک خبر داد و گفت: این افراد با نگاه خیر خواهانه مسئولان قضایی و خیران استان به کانون خانواده خود بازگشتند.

امیری اظهار کرد: با نظر مساعد رئیس کل دادگستری استان کرمان زمینه آزادی تعدادی دیگر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت نیز فراهم شده و این افراد به زودی آزاد خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر معاون قضائی سازمان زندان ها به استان کرمان از تلاش های انجام شده برای مددجویان زندانها و کانون اصلاح و تربیت و نگاه خوب رئیس کل دادگستری، قضات و معاونین دادگستری تقدیر شد، ادامه داد: نگاه های خوب حمایتی همواره به مددجویان کانون اصلاح و تربیت وجود دارد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان تاکید کرد: دادگستری کل استان برای اشتغال و حمایت از مددجویان زندانها و کانون اصلاح و تربیت پس از آزادی نیز همکاری بسیار خوبی دارد که در کشور کم نظیر است.

امیری ادامه داد: با همکاری خیران و انجمن های حمایتی از جمله انجمن حمایت از زندان ها زمینه آزادی تعدادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت فراهم شده است.

وی اظهارداشت: در حال حاضر ۵۰ مددجو در کانون اصلاح و تربیت استان کرمان حضور دارند و در حوزه قضائی کرمان هیچ مشکلی در رابطه با این افراد نداریم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت: انتظار جامعه این است که امنیت همواره وجود داشته باشد و از این رو برای پیشگیری از ارتکاب جرم توسط مددجویان آزاد شده از زندان ها،حمایت های پس از خروج مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 4742698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha