۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷

تور تایلند و مالزی، خرید تورلحظه آخری قصر تور + ویژگی ها + ویزا

تور تایلند و مالزی، خرید تورلحظه آخری قصر تور + ویژگی ها + ویزا

تورتایلند و مالزی برای افرادی که تاکنون فرصت بازدید از این سرزمین‌ها را نداشته‌اند بسیار مناسب بوده و می‌توان گفت با فرارسیدن فصل پاییز تقاضای تورهای مسافرتی تایلند و مالزی افزایش‌یافته است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تور تایلند و مالزی از جمله پر تقاضا ترین و پر طرفدار ترین تورهای مسافرتی در کشورمان می باشد که شهروندان ایرانی علاقه و مشتاق بازدید از این مناطق و آشنایی با فرهنگ مردمان این سرزمین ها هستند.

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای قاره آسیا می باشد که معنی اسم این کشور حوری یا تاتی بوده و از قدمتی تاریخی برخوردار است. کشور تایلند با داشتن بیش از ۵ هزار سال قدمت در سال های اخیر مقصد مهاجرت های افراد بیشماری بوده است که در حال حاضر با توجه به جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار از مهمترین قطب های گردشگری در آسیا به شمار می رود. تایلند با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی خود از آب و هوای معتدل و مناسبی برخوردار می باشد و بخش های شمالی این کشور پوشیده از جنگل و کوهستان بوده و دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است. گردشگران و مسافران می توانند با شرکت در تور تایلند که به صورت متعدد برگزار می گردند فرصت بازدید از زیبایی های نهفته در این کشور را داشته باشند. توجه داشته باشید که برای شرکت در تور تایلند بایستی در زمان مناسب اقدام کنید چرا که به دلیل بسیار بودن تعداد تقاضا امکان پر شدن ظرفیت بسیار بالا بوده و در این صورت از سفر به این کشور در تاریخ مدنظرتان جای خواهید ماند. شما می توانید با ثبت نام در تور تایلند و مالزی آژانس قصر تور  فرصت بازدید از جاذبه های بی نظیر تایلند چون پاتایا، بانکوک، چیانگ مای و کرابی را داشته باشید.

تایلند،
تور تایلند و مالزی

تور مالزی

مالزی از جمله کشورهای گردشگری و توریستی در جنوب شرقی آسیا بوده و می توان گفت سفر به این کشور با سلیقه هر مسافر و گردشگری مطابق می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مالزی از جاذبه های شهری، برج های بلند و رستوران های معروف دنیا دیدن کنید. جزیره های متعدد و جنگل های سرسبز مالزی از دیگر دیدنی های این منطقه بوده و علاقه مندان ماجراجویی در دل طبیعت می کنند با تور تایلند و مالزی از زیباترین جزایر این کشور بازدید کنند. با توجه به موقعیت جغرافیایی این کشور، شرایط اقلیمی منحصر به فردی در این منطقه برقرار می باشد که فصل پاییز بهترین زمان سفر به این کشور می باشد. با توجه به اینکه مالزی از مقاصد گردشگری گران نمی باشد از این جهت تور تایلند و مالزی در میان انواع تورهای مسافرتی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورها به شمار می رود. هزینه حمل و نقل در این کشور بسیار مقرون به صرفه می باشد و این امر را به یارانه سوخت مدیون هستند گردشگران در سفر به مالزی می توانند از مترو و اتوبوس برای جا به جایی در سطح شهر استفاده کنند.

مالزی،
تور تایلند و مالزی

ویژگی های تور تایلند و مالزی

تور تایلند و مالزی به دلیل برخورداری از ویژگی ها و مزیت های بسیار زیاد در معرض انتخاب انبوهی از گردشگران ایرانی واقع شده است. از جمله این ویژگی ها و مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-         هزینه های ارزان سفر

-         داشتن تورلیدری آگاه و کاربلد

-         داشتن سفری بی دغدغه و بدون نیاز به برنامه ریزی

-         بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی معروف و کشف نشده مالزی

-         رزرو کلاس پرواز درجه یک با قیمت ارزان

-         رزرو بهترین هتل مالزی با قیمت ارزان

تور تایلند و مالزی با توجه به محبوبیت بسیار در میان شهروندان ایرانی به صورت متعدد در آژانس های مسافرتی مانند قصر تور www ghasretour.com برگزار می گردد که هر یک از تورهای مسافرتی با داشتن خدمات و امکانات مختلف این امکان را برای شما می دهد که براساس سلیقه و پسند خود یکی از تور تایلند و مالزی انتخاب کرده و به این سفر جذاب و وصف نشدنی بپردازند. همانطور که میدانید سفر در فصل تابستان به دلیل بسیار بودن تقاضا هزینه های گرانی را به دنبال دارد اما با رسیدن فصل پاییز این هزینه ها به صورت قابل توجهی کاهش می یابد در این صورت افراد می توانند بدون داشتن مشکل مالی در تور لحظه آخری قصر تور شرکت داشته باشند. بی شک سفر دسته جمعی در کنار خانواده و همشهریان از لذت خاصی برخوردار بوده و شما دوستان می توانید در این تورهای مسافرتی، دوستانی را برای خود پیدا کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4748505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha