۲ آبان ۱۳۹۸، ۹:۱۹

رئیس کل دادگستری کردستان:

مشکل پارکینگ خودروهای توقیفی در کردستان باید سریعا حل و فصل شود

مشکل پارکینگ خودروهای توقیفی در کردستان باید سریعا حل و فصل شود

سنندج - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: دادستان های استان موظف هستند تا سریعا نسبت به حل و فصل مشکلات پارکینگ ها اقدام و تکلیف خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده را مشخص کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، محمدرضا مترقب شامگاه چهارشنبه در نشست هیات نظارت، بازرسی و حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان کردستان با ابراز نارضایتی از وضعیت پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی استان کردستان، اظهار داشت: دادستان های استان موظفند تا سریعا نسبت به حل و فصل مشکلات پارکینگ های استان اقدام و تکلیف خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده را مشخص کنند.

وی افزود: ارائه راهکارهای موثر در خصوص موانع قانونی تخلیه پارکینگ های استان و تعیین تکلیف وسائط نقلیه آن توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور ضروری است و این ارگان ها موظف هستند تا اقدامات اساسی و سریع در خصوص رفع این مشکلات انجام دهند و گزارش آن را به دادستان ها اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری کردستان بر اهمیت توجه مسئولان به حقوق شهروندی تاکید کرد و ادامه داد: تامین حقوق شهروندی از امور زیربنایی یک جامعه توسعه یافته، پایدار و پویا است و اگر در جامعه توسعه یافته عدالت نهادینه شود، سازمان ها و نهادها، رفتارها و کارکردهای خود را بر اساس مطالبات جامعه تنظیم خواهند کرد و از ضایع شدن حقوق مردم نیز جلوگیری خواهد شد.

مترقب یادآور شد: نیروی انتظامی باید در اسرع وقت نسبت به اقدامات قانونی جهت تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده در پارکینگ ها اقدام کند.

کد خبر 4754931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha