۳ آبان ۱۳۹۸، ۱:۲۴

یادواره شهید مدافع حرم شهرستان لامرد برگزار شد

یادواره شهید مدافع حرم شهرستان لامرد برگزار شد

لامرد _ یادواره شهید مدافع حرف شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نصرت الله حسینی پور پنجشنبه شب در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان، شهید حبیب ریاضی پور و ۲۰شهید دوران دفاع مقدس، گفت: جوهره وجودی این رزمندگان اعم جبهه مقاومت و دفاع مقدس باعث شد که ما به خودمان ببالیم و باید قدر این ایام را بدانیم.

وی تصریح کرد: فرزندان انقلاب اهل انتقام نیستند و از این همه نافرمانی نارحت هستیم و مثل دیگران خصومت به خرج نمی دهیم و همین دولت تفنگدار به داد دولت مسلمان رسید و هر کشوری که پیمان دوستی با ایران داشته باشد از او حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: بر ظالم می تازیم و از مظلوم دفاع می کنیم و این را بدانید که در جابجایی نیروها به سوریه فقط با هواپیمای غول پیکر ماهان بود که به داد ما می رسید، زیرا زیر رگبار دشمن وارد فرودگاه دمشق می شد و نیروهارا پیاده می کردند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: ۸۰ درصد سوریه در دست اشغال گران بود و تا نزدیکی کاخ بشار اسد نیز رسیده بودند، اما جبهه مقاومت نقشه انان را از بین برد.

وی گفت: ورود ما به خاک سوریه باعث شد تا از پیش روی دشمن جلوگیری کنیم، و دنیا به سرکردگی امریکا در این مبارزه نابرابر شکست خورد و بدانید که تا کنون دست از دشمنی با ما برنداشته است.

او گفت: ما خودمان را برای ابرقدرتی اماده می کنیم و ایران امن ترین کشور جهان است و این افتخار را فرزندان شما بوجود اورده اند و ما قدرتمند هستیم.

سردار حسین پور خطاب به رئیس جمهور امریکا تصریح کرد: امریکا بداند که در خاورمیانه به نتیجه نخواهد رسید و تروریست های جنگ های نیابتی را در مرز با ایران بیاورید که ما با این ها کار داریم، چرا انها را به سمت مرز با چین و روسیه می برید، بیاوریدشان تا یک شبه تارو مارشان کنیم.

وی تاکید کرد: اخیرا یکی از جنرال های اخراج شده امریکا اعتراف کرده است،کسانیکه در زندان های اروپا بوده اند را به جان سوریه انداختیم تا کشور سوریه و مردم سوریه را تار و مار کند، اما جبهه مقاومت و ماها نگذاشتیم که دست این شیطان سفتان به بارگاه حضرت زینب برسد.

وی در پایان اظهار کرد: ما از ولی امرمان اجازه گرفته ایم و کاری به کسی دیگر نداریم و برای خدمت به ملت از دولت خواسته ایم که در اختیار شما هستیم و کجدار مریض از سپاه حمایت نکنید، بلکه محکم و استوار حمایت کنید و ایرانی هر کجا قدم گذاشت، شکوفا می شود و یک فرمانده ایرانی فرشته نجات است و باید از این افتخارات جوانان لذت برد.

کد خبر 4755428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha