۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر:

اولین رویداد تولید محتوای بسیج استان بوشهر برگزار می‌شود

اولین رویداد تولید محتوای بسیج استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر از برگزاری اولین رویداد تولید محتوای بسیج استان بوشهر از ۲ تا ۴ آذر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد سیمی صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در این رویداد شرکت‌کنندگان در سه محور پویانمایی (انیمیشن دو و سه‌بعدی)، بازی پلت فرم اندروید و نرم‌افزار پلت فرم اندروید به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: این رویداد که به مدت ۴۸ ساعت از روز شنبه ۲ آذر تا دوشنبه ۴ آذر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.

سیمی اضافه کرد: این رویداد با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر استان در حوزه تولید محتوای دیجیتال و نشر تولیدات آن‌ها خواهد بود. تیم‌های برگزیده به بزرگ‌ترین رویداد کشوری که اواخر امسال برگزار خواهد شد، راه خواهد یافت.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر بیان کرد: در هفته بسیج اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر برگزار خواهد شد.

سیمی اضافه کرد: در روز دوشنبه که اختتامیه رویداد است، از تولیدات برتر پس از داوری تقدیر به عمل خواهد آمد. ضمن اینکه ثبت‌نام این رویداد از ۲۳ آبان تا ۲۸ آبان در سیستم انجام خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: سازمان فضای مجازی بسیج در چهلمین سالگرد تأسیس بسیج و در گام دوم انقلاب اسلامی، رویکرد امید آفرینانه را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان فضای مجازی بسیج در پنج مدیریت مپتا (مرکز پالایش و تحلیل اخبار و اطلاعات)، شمسا (شبکه مردمی سایبری)، IT و فناوری اطلاعات با تولید و عرضه محصولات مناسب این عرصه، متنا (مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی با تولید مناسب کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه) و آموزش که در راستای اجرای طرح نسرا با راه‌اندازی نهضت سواد رسانه‌ای در جامعه به فعالیت می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام صادق (علیه‌السلام) استان بوشهر با حضور مسئول فضای مجازی مرکز صداوسیمای استان بوشهر و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست خبری از پوستر رویداد و پورتال سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر رونمایی شد.

کد خبر 4772240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha