۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳

مهر خبر می‌دهد

آغاز واریز کمک معیشتی دولت از امروز

آغاز واریز کمک معیشتی دولت از امروز

مرحله نخست کمک معیشتی دولت که قرار است به ۶۰ میلیون نفر اختصاص یابد، امروز برای ۲۰ میلیون نفر، گروه دیگر تا پایان هفته و گروه سوم نیز تا اوایل هفته آینده واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مطابق با اعلام رئیس جمهوری، کمک های معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار شامل روستاییان و عشایر، مستمری بگیران،‌ مددجویان کمیته امداد،‌ کارگران، معلمان، مددجویان بهزیستی، کارمندان، زنان سرپرست خانوار، اقشار کم درآمد و بازنشستگان از امروز کلید می خورد.

مبلغ حمایتی برای حدود ۲۰ میلیون نفر امروز ۲۷ آبان،‌ گروه دیگر تا پایان هفته و گروه سوم نیز تا اوایل هفته آینده واریز خواهد شد که در مجموع شامل ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) می‌شود.

گفتنی است؛ همزمان با از سرگیری نظام سهمیه بندی بنزین و اصلاح قیمت آن، رییس سازمان برنامه و بودجه از طرح حمایتی دولت برای خانوارها خبر داد و گفت که دولت کل درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین را در قالب کمک معیشتی به خانوارها اختصاص خواهد داد.

براین اساس قرار است هر ماه علاوه بر یارانه نقدی ، برای خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شود.

د رهمین ارتباط، معاون وزیر رفاه خبر داده : از چند روز دیگر مردم می توانند کدملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند و از وضعیت  خود در طرح یارانه حمایتی با خبر شوند.

کد خبر 4774894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • چمران IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      گداخونه درست كردين.
    • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      من دارم برنامه ریزی میکنم چطور این پولو خرج کنم واقعا خجالت اوره دولت به این پول میگه کمک معشیتی
    • میلاد حاتمی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      الان این حق السکوته؟
    • حسین IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      ادبیات سخیف و کوچک انگارانه دولت در قبال مردم، واقعا جای بسی تاسفه!!!! کمک معیشتی؟؟؟ اقشار ضعیف و ناتوان؟؟؟ این صدقه نیست که منت میذارن، تقسیم عادلانه بیت المال بین همه مردمه و باید به همه بدن.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      ما منتظریم ببینیم که افزایش قیمت طی این سال و سال آینده نباشد. انشاءالله
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      و باز هم دروغ های تکراری
    • منصوره IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      من و همسرم سال 92 از یارانه انصراف دادیم حالا همسرم بیکار است و من هزینه ها را با حقوق کارمندی پرداخت می کنم حالا که دولت به وعده هاش عمل نکرده ما هم یارانه میخواهیم