۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دنبال تشکیل معاونت قرآنی در ارتش هستیم

دنبال تشکیل معاونت قرآنی در ارتش هستیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما به دنبال ایجاد یک معاونت قرآنی در چارت سازمانی ارتش هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور نداجا اظهار داشت: نیروی دریایی در حوزه توجه و تمسک به قرآن کریم پیشتاز است.

وی افزود: نیروی دریایی در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش وافر دارد و این کارها با پشتیبانی مستقیم فرماندهان معتقد صورت می گیرد. ان شاءالله این تلاش ها هرچه بیشتر شود تا جایگاه قرآنی ما ارتقا یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ویژگی‌های فردی قاریان و عمل کنندگان به قرآن کریم گفت: افراد قرآنی سقوط نمی کنند، ندامت ندارند و در آرامش و نورانیت زندگی می کنند، این عزیزان نه به کسی صدمه می زنند و نه مورد صدمه قرار می گیرند، بلکه همواره در پرتو نور قرآن شاداب و پویا هستند.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه قرآن بالاترین نعمتی است که خداوند به بشریت اعطا کرده است، گفت: باید در ساختار و چارت سازمانی قرآن در راس همه امور قرار بگیرد در واقع باید قرآن را در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال ایجاد یک معاونت قرآنی در چارت سازمانی ارتش هستیم و پیشنهاد آن را به ستاد کل نیروهای مسلح دادیم که اگر این معاونت راه اندازی شود، قطعا در ترویج فرهنگ قرآنی کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه ارتقای توان رزمی نیز در ارتباط با قرآن شکل می گیرد، گفت: بصیرت، مقاومت، استکبارستیزی، انسانیت، ایمان و شجاعت همگی با تمسک به قرآن به دست می آید، لذا از سطر تا ذیل باید قرآنی فکر و عمل کنیم.

حجت الاسلام محمد حسنی افزود: ما باید در ارتش نسبت به قرآن اهتمام همگانی داشته باشیم تا بتوانیم بر دشمنان فائق شویم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در روزهای اخیر واقع شد، گفت: افرادی که به اموال عمومی آتش و خسارت زدند، ذره ای اعتقاد به قرآن ندارند. تنها راه برون رفت بشریت از فتنه ها تمسک به قرآن است.

کد خبر 4776710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha