۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲

پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری ۱۲ آذر برگزار می‌شود

پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری ۱۲ آذر برگزار می‌شود

بوشهر - دبیر پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با تشریح برنامه‌های این کنگره، گفت: پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری ۱۲ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح سه‌شنبه در نشست اعضای کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با حضور طلاب، روحانیون، فضلا و دانشجویان اضافه کرد: این کنگره ۱۲ آذرماه در بوشهر مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به معرفی برترین‌های طلاب و اساتید و دانشجویان در حوزه پژوهش خاطرنشان کرد: افراد می توانند آثار خود را تا ۹ آذر ماه به چهار دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: همه آثار توسط داوران ارزیابی و بررسی دقیق می‌شود و از سه نفر از طلاب و روحانیون برادر، سه نفر از طلاب و اساتید خواهر و همچنین سه نفر از دانشجویان که بتوانند امتیاز بالاتری را کسب کنند در اختتامیه این کنگره تجلیل خواهد شد.

دبیر پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه آثار در قالب کتاب، مقاله و پیان نامه است گفت: برای این کنگره موضوعاتی همچون تفسیر و علوم قرانی، علوم حدیث و درایه، فقیه و اصول، اخلاق و تربیت، فلسفه، کلام و منطق، ادبیات عرب، تاریخ اسلام و تشیع، علوم انسانی(مرتبط با حوزه دین)، زندگی نامه علمای استان بوشهر و احیای آثار علمی ایشان، رونق تولید، علامه بلادی بوشهری و حوزه علمیه انقلابی مشخص شده است.

کد خبر 4781250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha