۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

دبیر کنگره علامه بلادی بوشهری؛

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور سخنران کنگره علامه بلادی است

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور سخنران کنگره علامه بلادی است

بوشهر- دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور سخنران کنگره علامه بلادی است.

حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این کنگره در روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کنگره افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز دیگر سخنران این کنگره خواهند بود.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) با بیان اینکه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) ساعت ۹ صبح آغاز و به مدت دو ساعت ادامه دارد گفت: این مراسم با حضور مسئولان استان، طلاب، روحانیون و جمعی از دانشجویان و فضلای استان برگزار خواهد شد.

جمالی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ اثر به دبیرخانه‌های این کنگره ارسال شده است گفت: پس از ارزیابی آثار توسط داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، ۱۵ اثر به عنوان برتر و ۱۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) همچنین گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور این کنگره طبق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با جمعیتی کمتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 5365359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha