۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

انتخابات هیات فوتبال استان تهران تا رفع ابهامات برگزار نمی‌شود

انتخابات هیات فوتبال استان تهران تا رفع ابهامات برگزار نمی‌شود

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد تا زمانی که ابهامات در مورد هیات فوتبال استان تهران برطرف نشود، انتخابات این هیات برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته نمایندگان فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وزارت ورزش در نشستی ویژه که در محل این وزارتخانه برگزار شد، موضوعات مطرح شده در رابطه با انتخابات هیات فوتبال استان تهران که با تاخیر چندماهه مواجه شده است را بررسی کردند.

در آن نشست که شخصِ مهدی تاج هم حضور داشت، از طرف وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و در راستای مواردی که سازمان بازرسی کل کشور به آن تاکید داشت پیشنهاداتی به وی (تاج) اعلام شد.

قرار بود رئیس فدارسیون فوتبال این پیشنهادات را با اعضای هیات رئیسه فدراسیون در میان گذاشته و نتیجه را اعلام کند تا بر اساس آن، بحث و بررسی ها پیرامون انتخابات هیات فوتبال تهران در دومین نشست دنبال شود.

این نشست امروز چهارشنبه در محل وزارت ورزش برگزار شد اما بدون حضور مهدی تاج و نماینده ای دیگر از فدراسیون فوتبال.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که همراه با نمایندگان وزارت ورزش و از جمله مدیرکل حراست این وزارتخانه در این نشست حضور داشت در مورد موارد مطرح در آن و نتیجه به دست آمده به خبرنگار مهر توضیح داد.

وی گفت: اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با پیشنهاداتی که در نشست هفته گذشته مطرح و توسط مهدی تاج به آنها منتقل و اعلام شده، مخالفت کرده‌اند. یکی از پیشنهادات مطرح شده که تاکید زیادی هم روی آن بود، انتخاب سرپرست برای هیات فوتبال استان تهران بود اما هیات رئیسه فدراسیون موافق این موضوع نیست. این مسئله توسط تاج به ما اعلام شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: در نشست امروز ضمن مطرح شدن موضعِ هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به موارد پیشنهادی وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، موضوعات دیگر در رابطه با انتخابات هیات فوتبال استان هم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه این شد که تا رفع کامل ابهاماتی که وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور آنها را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مانع از برگزاری انتخابات هیات فوتبال این استان خواهد شد.

گل محمدی تاکید کرد: این خروجی نشست امروز است که با هماهنگی و همفکری مسئولان وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود انتخابات هیات فوتبال استان تهران ۱۴ شهریورماه و ۶ ماه پس از پایان دوره ریاست آن برگزار شود اما در فاصله چند ساعت مانده به زمان مقرر و به دلیل برخی ابهامات، برگزاری مجمع لغو شد.

دو هفته پیش هم فدراسیون فوتبال ۶ آذرماه را به عنوان زمان جدید برای برگزاری انتخابات پیشنهاد داد اما این زمان هم با مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روبرو شد.

کد خبر 4782774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha