۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱

در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

دومین برنامه «عصر خاطره» برگزار می‌شود

دومین برنامه «عصر خاطره» برگزار می‌شود

دومین برنامه «عصر خاطره» در حوزه خاطره گویی دوران دفاع مقدس، در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین برنامه «عصر خاطره» در حوزه خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، دوشنبه ۱۸ آذرماه با حضور جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری، ساعت ۱۵ در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سید رضا میربابایی دبیر اجرایی برنامه عصر خاطره گفت: دومین سری از برنامه‌های «عصر خاطره» با حضور سید حسین سالاری  جانباز و آزاده یزدی و راوی کتاب «سالارتکریت» و مصطفی زمانی‌فر نویسنده این کتاب و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان لشگری و کشوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در برپایی برنامه عصر خاطره‌ها سه نهاد از جمله سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، اداره کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشارکت دارند و مقرر شده با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، این برنامه به صورت ماهانه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شود.

دومین برنامه «عصر خاطره» در حوزه خاطره گویی دوران دفاع مقدس، دوشنبه ۱۸ آذرماه، ساعت ۱۵ در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 4791861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha