۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۴

مدیرکل بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری:

۱۳۲ واحد مسکن برای نیازمندان در چهارمحال وبختیاری احداث شد

۱۳۲ واحد مسکن برای نیازمندان در چهارمحال وبختیاری احداث شد

شهرکرد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳۲ واحد مسکن در شهرهای چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، سهراب رئیسی با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در حوزه مسکن شهری اظهارداشت: براساس بودجه سالیانه تا پایان سال جاری ۱۳۲ واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.

وی افزود: این واحدها در شهرستان‌های شهرکرد ۸۴ واحد، اردل ۲۴ واحد و کیار ۲۴ واحد احداث و به متقاضیان واجد الشرایط واگذار می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این نهاد از ابتدا تاکنون هزار و ۷۲۴ واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر۶۴۶ هزار و ۹۰۴ میلیون ریال اعتبار احداث کرده است.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن شهری در اولویت کار این نهاد است، گفت: ساخت مسکن مقاوم، زیبا، ارزان قیمت و با کیفیت عالی از جمله سیاست‌های بنیاد بوده که در این راستا تبیین استانداردهای مورد نظر بنیاد در طراحی، مشخصات فنی و ساخت جهت حرکت به سوی برندسازی و استفاده از پیمانکاران مجرب، نظارت مقیم، نظارت عالیه استانی و کشوری این امر عملی شده و کیفیت مطلوب سبب استقبال مردم از واحدهای ساخته شده توسط بنیاد شده است.

کد خبر 4795313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha