۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۹:۵۶

چهارشنبه ۲۷ آذر در دانشگاه آیندگان تنکابن

تازه‌ترین کتاب رجب افشنگ رونمایی می‌شود

تازه‌ترین کتاب رجب افشنگ رونمایی می‌شود

نشر ناسنگ آیین رونمایی از تازه‌ترین مجموعه شعر منتشر شده رجب افشنگ را چهارشنبه ۲۷ آذر با همکاری دانشگاه آیندگان تنکابن برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر ناسنگ به مناسبت هفته پژوهش از تازه‌ترین کتاب رجب افشنگ با عنوان «اسب مرده را چه کسی زین می‌کند؟» در دانشگاه آیندگان تنکابن رونمایی می‌کند.

این برنامه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ با سخنرانی احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و محمدحسن شکوری برگزار خواهد شد. رجب افشنگ، سید اسماعیل نجفی رییس دانشگاه آیندگان و میترا متاجی امیررود، مدیر انتشارات ناسنگ نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

رجب افشنگ از شاعران پیشکسوت کشور و استان مازندران و از دوستان زنده‌یاد سلمان هراتی است. عمده آثار او در حوزه‌ اشعار آیینی و اشعار دفاع مقدس قرار می‌گیرند. از مهم‌ترین کتاب‌های او می‌توان به مجموعه شعر «چقدر شبیه مرگ است این سکوت» اشاره کرد که در سال ۱۳۸۷ توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

«به دادخواهی تو خیمه می‌زنم در کربلا»، «هوا بوی صفویه می‌دهد»، «آه است و آتش نیست»، «تا مزار سلمان هراتی»، «نابرادران را می‌شناسم»، «حماسه، همین پلاک و خاطره»، «کجای این حماسه دروغ بود؟»، «کتیبه‌های زخمی»، «دوباره فریاد کن» و... عناوین شماری دیگر از کتاب‌های منتشر شده افشنگ است.

عموم علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند در روز و ساعت تعیین شده به نشانی تنکابن، خیابان فردوسی غربی، دانشگاه آیندگان، سالن همایش‌ها مراجعه کنند.

کد خبر 4798969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha