۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه معرفی شد

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه معرفی شد

مدیر کل جدید اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت حقوقی قوه قضائیه آیین معارفه و تودیع مدیران جدید و سابق اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه با حضور معاون حقوقی قوه قضاییه و جمعی از مدیران و کارکنان این معاونت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه ضمن ابراز خرسندی از همکاری و حضور  فرخ‌زاد جهانی در سمت مدیر کل جدید اسناد و امور مترجمان اظهار کرد: امیدواریم علاوه بر اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی از دانش، ظرفیت علمی و تجارب ایشان در معاونت حقوقی نیز به عنوان مشاور بهره‌مند شویم.

در ادامه جهانی به بیان برنامه‌های خود برای اداره هر چه بهتر امور و پیشبرد اهداف مورد نظر در اداره کل مذکور پرداخت و نظارت هدفمند بر حوزه ترجمه رسمی و مقابله با تخلفات در این حوزه، تکریم ارباب رجوع و فراهم سازی محیط شغلی مناسب و پویا برای کارکنان اداره کل را از جمله برنامه‌های یادشده برشمرد.

در پایان این مراسم مصدق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  احمد اسدیان مدیر کل سابق اسناد و امور مترجمان رسمی بر لزوم تقویت همکاری‌ از سوی کارکنان و روسای این اداره کل با مدیرکل جدید تأکید کرد.

قاضی فرخ‌زاد جهانی پیش از این در سمت معاون دادستان تهران فعالیت داشته است.

کد خبر 4799404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha