۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۹

معاون استاندار یزد:

زیرساخت‌های تولید تجاری تیلاپیا در بافق تامین می‌شود

زیرساخت‌های تولید تجاری تیلاپیا در بافق تامین می‌شود

یزد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: زیرساخت های تولید تجاری تیلاپیا در بافق تامین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عظیمی، عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات پرورش ماهی تیلاپیا در بافق اظهار داشت: نشستی تخصصی برای رفع مشکلات حوزه گازرسانی برگزار می‌شود تا راه برای فعالان پرورش ماهی تیلاپیا در بافق هموارتر شود.

وی بر ضرورت ترویج مباحث مربوط به ماهی تیلاپیا و ارزش غذایی این گونه برای کشور تاکید کرد و افزود: در این راستا نشست تخصصی با صدا و سیما و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید در راستای توسعه پرورش تیلاپیا در بافق انجام شود، جذب سرمایه گذار برای فرآوری این ماهی در بافق است.

عظیمی خاطرنشان کرد: مقاومت بالا در برابر بیماری‌ها و در آب‌های دارای کیفیت پایین، سازگاری این گونه با شرایط متنوع زیست محیطی، قابلیت تبدیل ضایعات کشاورزی ـ دامی و آلی به پروتئین با کیفیت بالا، میزان رشد بالا و رشد آسان و سریع در پرورش متراکم از مزایای انتخاب تیلاپیا به عنوان بهترین ماهی برای مصرف گوشتی آن است.

به گزارش مهر، در نشست بررسی مسائل و مشکلات پرورش تیلاپیا در بافق مباحثی در رابطه با تامین گاز، برق و تسهیلات بانکی مطرح و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری شد.

کد خبر 4799797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha