۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲

فناوری که بالگرد عادی را خودران می کند

فناوری که بالگرد عادی را خودران می کند

فناوری مخصوص بالگرد خودران ساخته و نمایش داده شده است. این فناوری در بالگرد عادی نصب و با استفاده از سخت افزار، نرم افزار و حسگرهای مختلف به طور خودکار از زمین بلند می شود و فرود می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، Skyryse شرکت تولید کننده بالگرد خودران در یک نمایش تازه فناوری هایی جدیدی را رونمایی کرد که آینده صنعت هواپیماهای خودران را تعیین می کند.

البتهSkyryse تنها شرکتی نیست که بالگرد خودران می سازد، اما ادعا می کند مزیتی بر رقبای دیگر دارد و فناوری های تولیدی آن را می توان روی بالگردهای غیر خودران نیز نصب کرد.

در آزمایش اخیر Skyryse یک بالگردRobinson R-۴۴ (که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا آن را تایید کرده) با فناوری های مخصوص آن پرواز می کند. حین پرواز نیز دو خلبان برای تضمین ایمنی حضور داشتند.

به گفته شرکت مذکور، فناوری ابداع شده که بالگرد معمولی را به طور کامل خودکار می کند یا حتی می توان بخش هایی از فرایند پرواز را به کمک آن خودکار کرد. به گفته Skyryse ویژگی های فناورانه این شرکت شبیه کنترل کروز خودرو است که راننده آن را به دقت کنترل می کند.

 این شرکت ادعا می کند بالگرد مجهز به فناوری های جدید با کمک ترکیبی از سخت افزار و نرم افزارهای این شرکت همراه حسگرهای مختلف می تواند از روی زمین بلند شود، ناوبری کند و روی زمین بنشیند.

 هنوز مشخص نیست فناوری  Skyryse چه زمان به طور انبوه عرضه می شود.

کد خبر 4801011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha