۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷

امام جمعه مهریز:

دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی اساسی کند

دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی اساسی کند

یزدـ امام جمعه مهریز با بیان اینکه عده زیادی از مردم به واقع در تنگنای اقتصادی قرار دارند، گفت: دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره اندیشی اساسی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه همه مردم مسائل و مشکلات اقتصادی که حاصل تحریم و بی تدبیری و رکود اقتصادی و … است را درک می‌کنند اما این انتظار وجود دارد که دولت نیز به وظایف خود در این زمینه عمل کند.

وی با بیان اینکه این مردم همواره همراه و همدل بوده‌اند و در صحنه‌های مختلف حمایت خود را به نمایش گذاشته‌اند، افزود: دولت باید با همکاری مردم برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش کند.

محی الدینی تصریح کرد: همه باور داریم که بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر توطئه‌های دشمنان است اما دولت باید تلاش کند تا این توطئه‌ها را خنثی کند.

خطیب جمعه مهریز تاکید کرد: تمام مسئولان با همکاری مردم وارد عرصه کار و تلاش شوند و توطئه بزرگ اقتصادی آمریکا و اروپا که برای نابودی انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند، را نقش بر آب کنند و دولت اطمینان داشته باشد که مردم همراه هستند و این دولت است که باید به وظایف خود به درستی عمل کند.

وی تصریح کرد: یکی از گام‌های اساسی دولت باید اعتماد به ظرفیت داخلی باشد و در این مسیر از توان جوانان مؤمن و انقلابی بهره بگیرد.

محی الدینی عنوان کرد: توطئه و تحریم و تهدید دشمن، اتفاق جدیدی نیست و چهار دهه علیه ملت و کشور ایران اعمال شده و از این پس نیز تمامی نخواهد داشت اما همه باید با وحدت و همدلی در برابر این هدف دشمن بایستیم و هرگز تسلیم نشویم.

کد خبر 4802855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha