۲ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰

امیر ولی وند:

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است چرا که ۵۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه همایش ملی تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی عصر امروز دوشنبه با حضور امیر محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر ولی وند زمانی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

امیر ولی‌وند در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است چرا که ۵۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: کارهای پژوهشی که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش انجام می‌شود، برای خاک خوردن در کتابخانه‌ها نیست بلکه نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا این پژوهش‌ها کاربردی شوند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ادامه داد: در راستای فراخوانی که برای همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی صادر شد، ۱۳۰ مقاله خوب دریافت شد که از دل این ۱۳۰ مقاله، ۲۱ مورد به عنوان مقالات برتر احصا شدند.

امیر ولی‌وند گفت: «جهاد، فرماندهی و مدیریت»، «جنگ نرم و علوم شناختی»، «فرهنگ دفاعی و آموزش»، «امنیت مرزها» و همچنین «جهاد، نیایش و معنویت»، محورهای همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی امسال بودند و امیدواریم در سال‌های آتی هم بتوانیم این همایش را با کیفیت و کمیت بهتر برگزار کنیم.

کد خبر 4805734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha