۳ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۵۸

مربی پارس جنوبی جم:

شناخت خوبی از پیکان داشتیم/ پارس جم باید تقویت شود

شناخت خوبی از پیکان داشتیم/ پارس جم باید تقویت شود

بوشهر - مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شناخت خوبی از تیم پیکان داشتیم و توانستیم نتیجه مد نظر را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نوری عصر سه‌شنبه در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و پیکان اظهار داشت: در مورد انتخاب سرمربی باشگاه من تصمیم گیرنده نیستم و باشگاه باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به اینکه من و آقای جم رتبه بعد از رفتن کمالوند مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته‌ایم، اضافه کرد: در این زمان کم سعی کردیم هرچه در توان داریم بگذاریم و تیم را آماده کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه آنالیز خوبی از تیم پیکان داشتیم، تصریح کرد: در تمرینات هم روی این مسائل کار کرده بودیم و می‌دانستیم که اگر نکات مد نظر اجرا شود به نتیجه مورد نیاز می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه امروز فقط ۱۴ بازیکن داشتیم، ادامه داد: روی نیمکت هم امروز کسی را نداشتیم ولی خوشبختانه با همین بازیکنان توانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

نوری با اشاره به اینکه پارس جنوبی جم نیازمند جذب بازیکنان جدید است، تصریح کرد: فعلاً پنجره نقل و انتقالات برای ما بسته است و امیدواریم با پرداخت مطالبات طلبکاران مشکل رفع شود.

وی افزود: در صورتی که سرمربی تیم پارس جنوبی جم تا نیم فصل معرفی نشود، من و آقای جم رتبه تمرینات را در تهران آغاز می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه جای کمالوند امروز خالی بود، گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که علیرغم مشکلات امروز بازی خوبی را ارائه کردند و توانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

کد خبر 4806738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha