به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره ۹۵ فصلنامه علمی پژوهشی «نقدونظر» منتشر شد

شماره ۹۵ فصلنامه علمی پژوهشی «نقدونظر» منتشر شد

نودوپنجمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی نقدونظر به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نودوپنجمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به پاییز ۱۳۹۸ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه شد.

«عوامل انگیزشی وحدت‌بخش برای رسیدن به یکپارچگی ایدئال در تمدن از دیدگاه علامه جعفری» نوشته علی اسدیان شمس و عبدالله نصری؛ «امّت، فراتر از تمدن در آینه قرآن» اثر کوثر قاسمی، فتحیه فتاحی‌زاده و حبیب‌الله بابایی؛ «بازشناسی ساختارمند دانش و ارائه الگویی برای تولید و ترسیم آن در علوم اسلامی» به قلم محمدهادی یعقوب‌نژاد ازجمله مقالات این شماره است.

همچنین «تأملی بر جایگاه حقوق طبیعی در منظومه فکری استاد مطهری» نوشته بیژن منصوری؛ «نقش فرهنگ در دین‌داری و شبکه معرفت دینی» به قلم قدرت‌الله قربانی؛ «بررسی دیدگاه ویلیام آلستون دربارۀ ادراک عرفانی و نقد آن بر اساس آرای هوسرل و مرلوپونتی» اثر عیسی نجفی و کمال ملکیان و «بررسی انتقادی ضوابط تکفیر معیّن از منظر ابن‌تیمیه» نوشته ابوالفضل فندرسکی، علی اله‌بداشتی و احمد عابدی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

کد خبر 4808031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha