۶ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۰۸

امام جمعه مهریز:

نهم دی ماه پایان فتنه پرخطر/گره اقتصادی کشور در ژنو حل نمی‌شود

نهم دی ماه پایان فتنه پرخطر/گره اقتصادی کشور در ژنو حل نمی‌شود

یزد ـ امام جمعه مهریز گفت: نهم دی‌ماه پایان فتنه‌ای پر خطر و سیلی محکم ملت بر منحرف کنندگان مسیر حرکت الهی بود و این روزنشانه وفاداری مردم به نظام، انقلاب و ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه از نهم دی ماه به عنوان روز نمایش بصیرت مردم و میثاق امت با ولایت یاد کرد و اظهار داشت: نهم دی‌ماه از روزهای ماندگار است زیرا ملت ایران بر فتنه‌ای هشت ماهه در سال ۸۸ غلبه کردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حماسه نهم ماندگار در تاریخ اسلام و نظام کشور ایران ثبت شده و هرگز محو و نابود نمی‌شود.

وی افزود: در فتنه سال ۸۸ عده‌ای با سخنان فریب‌کارانه خود فتنه برانگیختند و آتشی را به راه انداختند که خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرد.

محی‌الدینی با تبیین سخنان رهبری تصریح کرد: این فتنه‌ها از سال ۸۸ و در سال جاری برای سرنگونی نظام انقلاب اسلامی روی داده اما مردم با بصیرت اعلام کردند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: سران این فتنه‌ها باید از مردم ایران عذرخواهی کنند تا بتوانند دوباره در میان مردم باشند و مردم از آنها بگذرند.

امام جمعه مهریز افزود: اصلی‌ترین پیامد فتنه سال ۸۸ این بود که عناصر ضد انقلاب، بدخواه و زاویه‌دار با انقلاب اسلامی که در هیچ ‌کجا جرأت عرض اندام نداشتند به افتخار موج مرموز سبز و مخملی آمریکایی، جان دوباره گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح مجلس گفت: نامزدها باید از میان افراد با بصیرت، ارزشی و انقلابی و دلسوز به نظام و انقلاب انتخاب شوند و افرادی باشند که بتوانند از خود بگذرند اما برای مردم تلاش کنند.

محی‌الدینی ادامه داد: مجلسی که نمایندگان آن در اسفندماه انتخاب می‌شوند باید مجلسی باشد که در مقابل دشمن قد علم کند و فردی نباشد که توسط دشمن و برخی افراد در داخل کشور تطمیع شود.

خطیب جمعه مهریز افزود: مجلس نباید تحت تأثیر رقبا و جناح و گروه خاصی باشد و باید مستقل بوده و استقلال رأی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: گره‌های اقتصادی در کشور ایران در ژنو و جاهای دیگر نیست یعنی از کشوری به کشور دیگر رفتن، راه حل مشکلات اقتصادی ایران نیست بلکه این گره‌ها با اقتصاد مقاومتی در داخل کشور باز می‌شود.

کد خبر 4808655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha