المشاط:

سند ۲۰۲۰ شامل یک سری اسناد راهبردی قابل اجرا است

سند ۲۰۲۰ شامل یک سری اسناد راهبردی قابل اجرا است

رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز مرحله اول از چشم انداز ملی برای پیشرفت یمن در سال ۲۰۲۰ را رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه در سخنانی به دستاوردها و موفقیت‌ها و پیروزی‌های ارتش و مردم این کشور در سال گذشته میلادی اشاره کرد و آن را ستود.

وی تاکید کرد که یمن به نقش تاریخی خود در دفاع از موضوعات امت که در رأس آنها فلسطین قرار دارد، ادامه خواهد داد.

مهدی المشاط سند چشم انداز ملی برای ساختن کشوری مدرن و پیشرفته در سال ۲۰۲۰ را در حضور نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن و برخی از وزرا و مسئولان آن رونمایی و مرحله اول آن را آغاز کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: این سند شامل یک سری اسناد راهبردی قابل اجرا است و برای بهره‌برداری سیاسی و تبلیغات رسانه‌ای نیست. ما از دستاوردها و پیروزی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ در زمینه تقویت توان دفاعی و توسعه صنایع نظامی در همه زمینه‌ها به دست آمد تمجید می‌کنیم. پیروزی‌های بزرگ و ضربات دردناکی که در تغییر معادلات و راهبردهای نظامی و ژئوپلتیک در منطقه سهم داشت، قابل تمجید است.

وی گفت: همانگونه که بازوان و ایده یمنی، موشک‌های بالستیک و پهپاد ساخت، مانعی بر سر اجرای طرح عملی مطالعه شده که نهضتی در همه مؤسسات کشور ایجاد کند، وجود نخواهد داشت.

المشاط تاکید کرد: کشورهای متجاوز سعی دارند با همه توان، یمن را به خصوص در مناطق و استان‌های جنوبی تحت سیطره خود تجزیه کنند.

کد خبر 4813829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha