۱۳ دی ۱۳۹۸، ۶:۱۷

با صدور اطلاعیه‌ای؛

سپاه پاسداران شهادت «حاج قاسم سلیمانی» را تایید کرد

سپاه پاسداران شهادت «حاج قاسم سلیمانی» را تایید کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.
 

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

به استحضار امت اسلامی بویژه ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

در این حمله جنایات بار چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشد العبی قهرمان عراق به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، اطلاعات و برنامه‌های مربوط به آئین‌های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.

شهادت ابومهدی مهندس

نیروهای حشد شعبی نیز از شهادت چندتن از اعضای این گروه شبه نظامی به همراه تعدادی از «مهمانان» آنها در حمله راکتی به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر دادند.

سخنگوی حشد شعبی اعلام کرد که «دشمنان آمریکایی و اسرائیلی مسئول شهادت دو مجاهد ابومهدی مهندس (معاون فرمانده حشد شعبی) و قاسم سلیمانی هستند».

بیانیه پنتاگون

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور سردار سلیمانی در عراق به دستور ترامپ انجام شده است.

وزارت دفاع آمریکا بامداد جمعه در بیانیه‌ای نوشت: براساس دستور رئیس جمهوری [دونالد ترامپ] ارتش ایالات متحده اقدامی دفاعی قاطعی برای حفاظت از نیروهای آمریکایی در خارج با کشتن قاسم سلیمانی رئیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سوی ایالات متحده به عنوان سازمان تروریستی خارجی شناسایی شده، انجام داد.

هشدار شدید ظریف به امریکا

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح جمعه در صفحه رسمی خود در توئیتر به شهادت سردار قاسم سلیمانی در حمله هوایی آمریکا در عراق واکنش نشان داد.

ظریف نوشت: اقدام آمریکا در تروریسم بین‌المللی و هدف گرفتن و ترور سردار سلیمانی - که تاثیرگذارترین نیروی در جنگ با داعش، النصره، القاعده و دیگر [گروه‌های تروریستی] بود - به شدت خطرناک و یک تنش‌زایی احمقانه است.

وزیر امور خارجه افزود: ایالات متحده مسئولیت همه پیامدهای ماجراجویی‌های یاغی‌گرانه خود را بر عهده دارد.

بیانیه وزیر امور خارجه

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بیانیه‌ای با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

دکتر ظریف در این بیانیه افزود: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت‌های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.

هشدار سناتور آمریکایی درباره آغاز جنگ بزرگ منطقه‌ای

«کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا در دو پیام توئیتری، توجیه پنتاگون برای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را به باد انتقاد گرفت.

وی در یک پیام توئیتری نوشت: «سلیمانی دشمن ایالات متحده بود. در آن شکی نیست. پرسش این است که آیا آمریکا بدون مجوز کنگره دومین فرد قدرتمند در ایران را ترور می‌کند، با علم به اینکه این آغاز یک جنگ بالقوه بزرگ منطقه‌ای خواهد بود؟»

وی در یک پیام توئیتری دیگر می‌نویسد: «توجیه [پنتاگون] برای این ترور، جلوگیری از حمله‌های ایران در آینده بود!»

کریس مورفی در ادامه این پیام می‌افزاید: «یک دلیلی که ما معمولاً مقامات سیاسی خارجی را ترور نمی‌کنیم این باور است که یک چنین اقداماتی باعث کشته شدن شمار بیشتری از آمریکاییان، و نه کمتر، خواهد شد. این مسئله باید امشب مایه نگرانی واقعی، عمیق و مبرم ما باشد».

قالیباف: آمریکای جنایتکار بداند که انتقام ملت ایران شکننده خواهد بود

محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دوران دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد:  آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که انتقام ملت ایران، سخت و شکننده خواهد بود.

متن پیام تسلیت وی بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر عزیز و دوست روزهای سخت، مجاهد خستگی‌ناپذیر و سرباز رشید ایران اسلامی، حاج قاسم سلیمانی، در عملیات ترور ناجوانمردانه سردمداران تجاوز و جنایت در جهان، رخت سرخ شهادت پوشید و به مولایمان سیدالشهدا اباعبدالله الحسین، پیوست. .

خداوند مهر قبول شهادت بر پایمردی این مبارز نستوه زد. رزمنده‌ای که لحظه‌ای برای دفاع از مظلومان و نبرد با تکفیری‌ها و ایادی تحجر از پا ننشست و پرچمدار سپاه ولایتمدار ایران در جنگ با داعش و القاعده و سایر ایادی ساخته دست آمریکای جنایتکار بود.

آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که انتقام ملت ایران، سخت و شکننده خواهد بود.

وزیر دفاع: انتقام خون «سردار سلیمانی» از تمامی عاملین گرفته می‌شود

همچنین امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریست‌های ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی صادر کرد.

وی در پیام آورده است: بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا  تبدیلا

دست جنایتکار آمریکای خونخوار بار دیگر به خون بزرگمردی از مردان صالح خدا آلوده شد و سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی که سراسر عمر شریفش را وقف مجاهدت، حراست و پاسداری از امنیت اسلام کرده بود در حمله‌ی تروریستی امریکای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسید.

این سرباز ولایت و امت و مجاهد فی سبیل الله و پاسدار شجاع امنیت ایران و منطقه که سالهای متمادی در راه اعتلای کلمه الله و دفاع از کیان انقلاب و سرزمینهای اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بود به آرزوی دیرینه اش یعنی فیض عظیم شهادت رسید.

اینجانب شهادت این فرزند شجاع ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید تسلیت و تبریک میگویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت میکنم.

بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.

کد خبر 4814475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جانباز شیمیایی IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      با سلام. انشاء الله شهادت سردار صحت ندارد ولی اگر چنین باشد مرگ در بستر برای سردار حیف است. سردار شهادت مبارک خوشا بحالت
    • K1 IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      سردار کبیر را کشتند. ایرانیان را داغدار کردند. بایستی اقدام نظامی در جهت التیام این مصیبت اتخاذ شود
    • مهدی IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      شهادت هنر مردان خداست. حاج قاسم شهادتت مبارک🌷🌷🌷
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      انشاء الله ما هم شهید شویمد آمریکا پایگاه های نظامی اش را جمع کند
    • مهدی IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      انا لله و انا الیه راجعون. ان شاءالله همنشین با سالار شهیدان امام حسین علیه السلام شوند. ماهیت امریکا اینه که وقتی بعنوان میهمان وارد خانه ای شد، هر چه در خانه است را به آتش میکشد! لعنت بر آمریکا
      • هلیا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
        0 0
        واقعا مرد مهربان و قدر دانی بود من نمیتونم باور کنم روحش شاد من قاسم سلیمانی هستم ما راهش را ادامه میدهیم سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    • خلیلی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      پیام ما به امریکا: سردار رو از ما گرفتید اما صدها سردار سلیمانی رو زنده کردید؛ ترامپ بیچاره الان دیگه فقط دنبال سوراخ موش باش
    • امین دیناروند IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      وای نه. تورو خدا سپاه باید انتقام بگیری اون بیشرفها قهرمانمون رو کشتن
    • حیدری IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      بنام خدا. دعای حاج قاسم سلیمانی برای رسیدن به همرزمان شهیدش ، مستجاب شد
    • بختیاری IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      بسم رب شهدا و الصدیقین. پاسخ دردناک و سخت به این جنایت لازمه. الان زمان ساختنه بمب اتم و موشکیه که به سرزمین فاسد آمریکا برسه .مماشات و کج دار و مریز کافیه و الا موجودیت ایران به خطر می افته.
    • حیدر IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      بنام خدا . دعای حاج قاسم سلیمانی برای رسیدن به همرزمان شهیدش ، مستجاب شد
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      شهادتت مبارک...
    • یاسر IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      سردار راهت ادامه دارد . خوشبحالت
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      دشمنان حتی از شهادت این مرد بزرگ نیز به خود میلرزد،چون انتقام سختی در پی دارد.انشاءالله شهادتت مبارک
    • یک مردمی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      من جوان، منتظر یه جواب دندان شکن هستم. باید آمریکا جواب این حماقت را بدهد. مرگ بر آمریکا
    • پارمیسا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      وا مصیبتا عزیز مردم ایران از دست رفت
    • ذوالفقاری IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      78 20
      خدایا مرا نیز اجابت فرما.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      دلهره آورترین کلمه برای دولت تروریست پرور آمریکا: «بسیج» حالا چه تو عراق باشه چه تو سوریه چه تو ایران و یا هرجای دیگر این کره خاکی ... حاج قاسم سردار دلهاست و تا ابد زنده تا دلی در این سرزمین می تپد
    • یکتا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      امریکای حرومزاده الهی با زجر بمیرین
    • CH ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      سردار دلاور اسلام این خبر خیلی نارحت کننده بود خدا رحمت کند
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      سردار دلمون واست تنگ میشه
      • حمزه پورحسینی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
        1 2
        روحت شاد قاسم سلیمانی تاج سرمون. مرگ بر امریکا
    • رسول IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      98 15
      انا لله و انا الیه راجعون
    • علی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      اگه ایران و سپاه و ارتش و تمام نظامیان و تمام نیروهای اطلاعاتی و... ایران در پی گرفتن انتقام سخت از آمریکایی‌ها برنیایند واقعا به سردار بزرگ ما و تمام شهدا باید خودشونو پاسخگو بدونن.
    • بهزاد برزگر AE ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      خدا رحمتت کنه سردار عزیز ما را
    • hamid IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      سران امریکا و اسرائیل و آل سعود آماده انتقام سخت و نابودی کامل باشند. دیگر روز خوشی نخواهند داشت و تا لحظه انتقام روزهایشان همانند شب تاریک خواهد بود.
      • مصطفی محققی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        49 12
        شهادتت مبارک بزرگوار ایران
      • mahdi IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        78 10
        هر تهدیدی را به فرصت تبدیل میکنیم . تهدید شهادت حاج قاسم این نفس زکیه ، تبدیل به فرصت نابودی ظلم در جهان و ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف میشود.
    • hoda IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      77 14
      هر تهدیدی را به فرصت تبدیل میکنیم . تهدید شهادت حاج قاسم این نفس زکیه ، تبدیل به فرصت نابودی ظلم در جهان و ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف میشود.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      78 17
      شهادت سردار امنیت و ولایت مدار حاج قاسم سلیمانی بر خانواده محترمشان مبارک باد او واقعا جانش را فدای امنیت ما نمود ما مدیون فداکاری او هستیم
    • فریبرز IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      82 16
      بسم رب الحسین وای بر ما که چنین گوهری را از دست دادیم آمریکا واسراییل باید از صفحه روزگار محوشوند
    • AE ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      64 28
      انتقام خون سلیمانی و ابومهدی بزودی با کشتن سفیران امریکا و ترور فرماندهان سنتکام گرفته میشه
    • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      56 11
      😔😔😔😔شهادت جان سوز سپهبد سردار سر لشکر قاسم سلیمانی را به ملت شهادت طلب و عاشق ایران تسلیت عرض می نمایم.
    • سهیلا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      78 32
      واقعا متاثر شدم .باید سپاه‌های جواب سختی ب آمریکا بده تا درس عبرتی برای دشمنان ایران باشه
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      79 22
      کاش چشمم کور و گوشم کر بود و خبرشو نمیشنیدم،حیف صد حیف خدا لعنت کنه باعث و بانیشو،
    • احمد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      45 14
      کاش هیچوقت این صبح ۱۴م طلوع نمیکرد.......
    • jahadi US ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      61 17
      آه که صبح امروز را هرگز ازیاد نمی بریم.و تا خون در رگ داریم روح درتن علیه این جبهه شیاطین مبارزه می کنیم.آمریکا بداندکه همه ملت ایران راه سردارشان را ادامه میدهند.اتقام سختی درراه است!
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      56 13
      سردار خبر شهادتت دل همه ما مردم ایران را به درد اورد.خدایا انتقام این امت رو از عاملان این جنایت بگیر.
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      49 16
      انتقام خواهیم گرفت
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      48 9
      وای خدای من واقعا باورش سخته کلا نفسم گرفت اخه انسان شریفی مثل سردار سلیمانی واقعا خیلی دردناکه خیلی کلا چنین شخصیتی تکرار نشدنیه انشالله که زنده باشه شهید نشده باشه اشتباه باشه
      • ... IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        38 7
        واقعا نمیتونم باور کنم... نمیدونم چی بگم..😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      43 18
      در کنار حسین می جنگی در نهایت شهید خواهی شد...
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      35 36
      سلام اگر به من باشه تمام عراق موشک باران میکنم... این حق مومن است و وفا
    • حسین سلطانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      55 5
      انشا الله جواب سختی به این امریکایی های حروم زاده میدهیم
    • مسعود IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      69 11
      امیدوارم از خون سردار به بهانه ی اینکه کشور در برهه ی حساسی هست نگذرند
    • y IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      31 5
      شهادت شهادتت مبارک سردار دلاور
    • محمد IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      49 9
      سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما انتقام می‌خواهیم
    • محسن نوروزی RO ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      50 6
      فاتح قلب ها آسمانی شدنت مبارک
    • دهدست IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      29 19
      آمریکا بزرگترین اشتباه نظامی را مرتکب شد که منجر به نابودی خود در منطقه خاورمیانه می شود
    • محمد IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      31 16
      شهادتت مبارک سردار غیور وفداکار 🖤 با این کار شرورانی آماریکا و پا گرفتن دوباره داعش جنگ سختی شروع میشود و شاید جنگ جهانی سوم... .
    • فرید IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      25 23
      روحت با آقا امام حسین (ع) و آقا ابوالفضل العباس محشور شود. فدای غیرتت ناز دل بزرگت
    • فاطمه IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      55 5
      باید بگم به حول قوه الهی خون سردار سلیمانی مثل بذری خواهد بود که نه تنها در ایران بلکه در سراسرجهان پاشیده میشود و میلیون ها سردار سلیمانی رشد و ثمر خواهد داد. آمریکا زهی خیال باطل و لعنت ابدی برای تو
    • محمد امین IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      30 5
      شهادتت مبارک سردار دلها شهادت هنر مردان خداست
    • حمید عباسی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      45 17
      من پسر یه نظامی هستم پدرم در جنگ 8 ساله ایران و عراق بوده. من شهادت جناب سردار سلیمانی رو تبریک میگم به ایشان و میگم ما همه آماده ایم که هر زمان رهبر ما امر بفرمایند برویم جنگ. جانم فدای رهبرم
    • رسول IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      46 15
      واقعا با شنیدن این خبر خیلی شوکه و متاثر شدم خیلی عاشق سردار بی‌نظیر اسلام قاسم سلیمانی بودم روحش شاد. خبری جز از بین رفتن مسئولین و فرماندهان آمریکا و داعش منو خوشحال نمیکنه
    • حمید جعفری IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      47 9
      بخدا خیلی ناراحتم اصلا نمیتونم چیزی بخورم حیف حیف حیف انتقام انتقام
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      31 3
      سردار قلبها، سردار اقتدار و مهربانی شهادتت مبارک
    • AE ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      31 5
      شهادتت مبارک بزرگ مرد ایران. چه غم بزرگیست از دست دادنت
    • سیامک محسنی فر معروف به بهنام جناب IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      17 4
      با عرض تسلیت به تمام مردم ایران.
    • راحیل IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      21 2
      شهادت هنر مردان خداست. آخر کار حاج قاسم قطعا شهادت بود این وعده ی خداست آقا هم ۲۰ اسفند ۹۷ به حاجی فرموده بود... لذا مهم این بود که شهادتش به دست کدام دشمن سفاک صورت پذیرد مرگ بر آمریکا
    • روزبه خانی فرد بچه نازی اباد IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      28 6
      مرگ بر امریکا مرگ بر منافق مرگ بر اروپا مرگ بر اسرایل تسلیت برادر
    • نجمه موسوی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      42 5
      من افغانستانی تا آخرین قطره خونم ایستادم تا انتقان سردار سلیمانی رو از دشمنانش بگیریم، مرگ بر امریکا
    • narges IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      26 2
      حیف حاجی که رف حیف ولی خوش به حالش که رفت بهشتی شد
      • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        30 6
        آمریکا خودش میخواهد با ما جنگ راه بندازد. انتقام سردار بدجوری ازشون گرفته خواهد شد. ای شیطان بترس از ملت ایران
    • بهرام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      38 2
      روحت شاد پدر مهربان ایران....😥😥😥😥😥😥خدایاااا دیگه طاقت نداریم.....
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      27 6
      شهادتت مبارک سردار
    • narges z IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      15 6
      حیف حاجی که رفت. حیف. ولی خوش به حالش بهشتی شد. هم مبارکش باشه وهم تسلیت به خانوادش
    • کنانی گوامات IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 8
      انالله و انا الیه راجعون. شهادت مخلصانه فرزند ایران شهید قاسم سلیمانی برتمام هموطنان و مردم عزیزمان ایران و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت عرض می نماییم. منتظر جهاد در راه خدا و انتقام از منافقین
      • فاطمه IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        11 0
        حاج قاسم سلیمانی شهادتت مبارک. خوش بحالت و این را بدان که انتقامت را از امریکای جنایتکار خواهیم گرفت
    • احسان IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      48 3
      اینقد اعصابم خراب شد که حرفی برا گفتن ندارم. روحت شاد. حیف شد😭😭😭😭
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      20 0
      سلام سلام بر سردار شهیدان
    • خسرو IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      22 6
      چقدر سخت است فقدانش. اما دشمنان بدانند که صدها هزار سلیمانی پشت رهبری ایستاده است و انتقام خواهیم گرفت
    • عین صاد IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      17 2
      شهادت پرافتخار سردار سلیمانی چهره ی تروریسم واقعی جهانی که همان آمریکا و اسرائیل خبیث است را نشان آزادی خواهان جهان داد و ما از خون این شهید و شهدای مقاومت نمی‌گذریم تا لحظه نابودی اسرائیل فرا برسد.
    • مجید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      16 1
      شهادت شهید مومن و با اقتدار و شجاع سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه را داغدار کرد و قلب همه را ناراحت کرد از مرد و زن و جوان و نوجوان و هر کس که حتی فقط یک بار اسم او را شنیده بود
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      21 2
      داغدار شدیم تمامی این داغ بزرگ تقصیر افرادی هست که ترامپ دیوانه را جدی نگرفتند انتقام یعنی نابودی اسراییل فقط همین
    • حسین IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      20 7
      سردار شهادت مبارک. بودنت لرزه به جان سعودی، داعش و آمریکا انداخته بود و شهادت و خونت آنها را بیشتر ترسانده . آمریکا آماده ضرب شصت ایرانیان باشد موشکها به سمت پایگاههای آمریکایی نشانه گرفته شده
    • جعفر زارعی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      29 0
      سردار عزیز روحت شاد ایران عزادار شد
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      25 5
      حاج قاسم ارتش تک نفره
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      10 3
      سردار عزیز.ذوالفقار علی. مالک اشتر زمان. شهادتت مبارک. التماس دعا
    • Kh. Sh IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 2
      چیزی جز شهادت لایقت نبود سردار... شهادتت مبارک دلاور...
    • زهرا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      20 5
      بمیری آمریکا
    • هم وطن IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      15 4
      شهادت سردار بزرگ اسلام را به خانواده محترم ورهبر معظم و تمام ایرانیان تسلیت میگوئیم
    • محمد حسین احدی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      11 8
      فقط آقا اذن جهاد بدهد تا انتقام بگیریم
    • یا رئوف IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      31 1
      |• دعا کنید بهای خون سردار سلیمانی ظهور امام زمان(عج) باشد🍃
    • لیلا IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      15 3
      خدا خوارتون کنه. لعنت به امریکا. لعنت به جنگ. لعنت به تحریم وظلم .... با شهدای کربلا محشور بشی ان‌شالله. دلم گرفت....
    • امید IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      15 4
      انتقامتتتتتت را خواهیم گرفتتتتتتتتتتتتتت لعنت به امریکای جنایتکار
    • حمید IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      9 1
      سردار روحت شاد
    • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 0
      انتقام سختی در انتظار ترامپ وجیره خوارانش است .سردار پر افتخار میهن شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه زنده است و راهش را ادامه خواهیم داد
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      26 1
      سلام امروز برایم روز تلخی است
    • الهه IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 7
      مردم ایران انتقام خون سردار سلیمانی را خواهد گرفت
    • زهرا IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      9 5
      این جنایت بزرگ بدون انتقام نمی مونه
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 2
      روحت شاد سردار شهید
    • سمیه.. IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      10 4
      حیف و هزاران حیف.... مالک اشتر امت و رهبری! شهادتت مبارک سردار. خواب رو برعاملانش حرام میکنند سپاه پر افتخار ما
    • محمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 2
      شهادت حق حاجی بود شهادتت مبارک
    • پرتو IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      21 0
      ان شاءالله شهادت این سردار و علمدار آقا پایانی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا باشه. به زودی بخوانیم با هم حاج قاسم نبودی ببینی قدس آزاد گشته خون یارانت پرثمر گشته
    • علی RO ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      14 1
      سردار سرلشکر شهادتت مبارک. راهت ادامه دارد.
    • بهزاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      20 3
      سردار شهادت مبارک. انشاالله انتقام می گیریم امروز شنیدم گریه کردم
    • من سردار سلیمانیم IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      16 11
      باید پایگاه های امریکا مورد هدف قرار بگیره تا دیگه چنین غلطی نکنند
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      10 6
      تمام پایگاه‌های امریکا و ترور ترامپ در دستور کار قرار گیرد
    • خوزستان IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 1
      سردار یاد تو از دلها نمی رود. خدا لعنت کند امریکا را. منتظرنابودیت باش ترامپ بی‌شرف
    • مسلم IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 0
      شهادت هنر مردان خداست .شهادت مبارک سردار رشید اسلام.
    • احمد کاتبی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      20 2
      شهادت عزت ابدی است. حمزه ای تو، هم مالک اشتری. انتقام خونت بر ما واجب است. گلویم از بغض پاره شد ولی شهادت مبارک
    • لیلا IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      17 1
      سردار سلیمانی عزیز شهادتت مبارک
    • اریا IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 2
      امیدواریم با یاری خدا انتقام بسیار سختی از امریکای خونخوار بگیرید
    • منتظر انتقام از آمریکا IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      16 2
      آمریکا باید تاوان سختی به خاطر این جنایت بپردازد
    • خوزستان IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      19 2
      سردار دلها تو از دلها نمی روی. امریکای جنایتکار منتظر پاسخ باش بخدا که باورم نمیشه. ازصبح چشمم اشکه
    • پرستو IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      24 5
      انقدر شوکه شدم دهنم خشک شده واقعا باورم نمیشه
      • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        12 8
        منم😭😭😭
    • امین IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      24 3
      شهادت مبارکت. راهت را ادامه میدهیم😔😔
    • احمد کاتبی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      19 1
      شهادت عزت ابدی است. خوشحالیم که به آرزویت رسیدی. لیاقتت کمتر از شهادت نبود. در دنیای اسلام ما هم حمزه بودی و هم مالک اشتر. بدان راهت را ادامه میدهیم
    • بسیجی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      15 6
      ما رزمندگان آرزویمان این است که با آمریکا رودرو بجنگیم و به جای سردار هزار نیروی آمریکا را از بین ببریم. آماده فرمان ولایتیم
    • محسن IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      22 0
      از شهادت سردار مدافع مظلومین، چشمان افغانستانی‌ها نیز اشکبار است
    • آصف IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      12 0
      شهادت مبارک سردار
    • .. RU ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      19 0
      شهادتت مبارک سردار، همیشه در قلب مایی
      • مریم IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        6 0
        شهادتت مبارک قهرمان
    • حسین IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      15 9
      خیلی ناراحت شدم انشاالله انتقام سردارو میگیریم
    • مهران خدمتی AE ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 2
      شهادت این سردار بزرگ باعث شد ملت ایران یک بار دیگر همدل تر شوند و این همدلی و همبستگی با خون شهیدان به وجود آمده. این شهادت را تبریک و تسلیت میگویم
    • ناشناس AE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      از دست رفتن مردان بزرگ غمی جاوید است بر پیکره این سرزمین
    • علی سبزی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 1
      روحت شاد و یادت گرامی ای کوه استوار ایران
    • ... IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      خیلی دوستت داشتم سردار.کاش نمیرفتی
    • مهرداد محمودی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      ما همه ملت ایران برای انتقام خون حاج قاسم سلیمانی تلاش میکنیم
    • رویا IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      ای بزرگ مرد ایران شهادتت مبارک
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      سردار شهادتت مبارک .جات خیلی خالیه. مثل تو در این دنیا کم پیدا میشه. ان‌شاءالله عاملان این جنایت نابود بشن. سردار برای ما هم دعا کن عاقبتمون مثل شما شهادت در راه خدا باشه
    • مریم RO ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      روحت شاد. یادت گرامی بزرگوار. خدا به خانواده اش صبر بده. یا علی
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 1
      آسمانی شدنت مبارک بزرگ مرد ایران. مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سعود
    • مهرداد نجار IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 4
      سردار شهادتت مبارک. فدای اون شکلت بشم .خاک پات میشم کاش من جای شما شهید میشدم
    • احسان IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 1
      فقط انتقام
    • مسعود خورشیدی IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 1
      سردار شهادت مبارکت راهت ادامه دارد و امیدواریم انتقام خونت گرفته شود
    • رزمنده هشت سال دفاع مقدس IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 1
      گرگها خوب بدانن، در این ایل غریب گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز گر چه مردان قبیله،همگی کشته شدند توی گهواره چوبی،پسری هست هنوز          # قاسم سلیمانی
    • الهه IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      شهادت سردار و پایان زندگیش در این دنیا مصادف خواهد بود با پایان ابدی دشمنان اسلام، سرداران اسلام باید جواب دندان شکنی بدهند تا قلب درد کشیده ملت التیام بیابد
    • رزمنده هشت سال دفاع مقدس IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 0
      گرگها خوب بدانن، در این ایل غریب. گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز. گر چه مردان قبیله، همگی کشته شدند توی گهواره چوبی، پسری هست هنوز.          # قاسم سلیمانی
    • آرمان IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 0
      شهادت مبارکت باد سردار عزیز. انتقام خونت را میگیریم به امید خدا
    • سرباز IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      12 1
      باید انتقام بگیریم نه عزا
    • امیدی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 0
      سردار شهادتت مبارک، هیچگاه فراموش نخواهی شد و این جاودانگی برای ما سرلوحه خواهد بود
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 0
      چه گوهری را زمین به تن میگیرد. ان‌شاالله که این خبر دروع باشد حیف و صد حیف
    • امیدی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      سردار شهادتت مبارک
    • امیر IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 2
      سردار انتقام خون شما را خواهیم گرفت
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      12 0
      ترامپ باید تو استراحتگاهش تقاص کارشو ببینه
    • میلاد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 2
      شهادتت مبارک بزرگ مرد🖤💔
    • عماد قربانی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      باید دولت ایران انتقام سختی از دولت آمریکا و اسرائیل بگیرد. مرگ بر آمریکا
    • ایرج بیرانوند IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 1
      حاج قاسم مرد عمل
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      عزیز دلم سردار شهید التماس دعا
    • FR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 2
      واقعا از این حادثه بسیار ناگوار متاثر شدم من از کشور افغانستانم اما در ایران زندگی میکنم. شهادت سرادر عزیزمان حاجی قاسیم سلیمانی را به همه شیعیان تسلیت میگم
    • ایرانی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 0
      مرگ بر آمریکا. مرگ بر اسرائیل. مرگ بر استعمارگران غارتگر تروریست
    • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 0
      شهادت راه مردان خداست
    • ایرج بیرانوند IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      ای رهبر عزیزتر از جانم تو را قسم به حضرت ابوالفضل العباس دستور جهاد بفرما تا در راه خدا و راه شهید قاسم سلیمانی جهاد کنیم (والسلام)
    • م GB ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 2
      جمعه تلخی بود با شنیدن این خبر تلخ. شهادت حقت بود مرد بزرگ ولی پشت ایران خالی شد
    • محسن IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 1
      شهادت غیور مرد ایران را به تمامی وطن دوستان تسلیت عرض میکنم امید است با انتقام خون این شهید التیام بخش دل ملت ایران باشیم
    • میهن پرست IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      باید انتقامی بگیریم که توی تاریخ بنویسن . البته منظورم از مقامات امریکاست....
    • رضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 1
      سلام من را به برادر شهیدم برسان سردار
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      آمریکا حالا ببین چند نفر از شما به درک واصل خواهد شد
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      روحت شاد و یادت گرامی، سردار بزرگ
    • علیسان IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      سردار سلیمانی که رفت امنیت هم رفت آسایش هم رفت خواب راحتم رفت
    • روح الله IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      سردار شهادتت مبارک ما انتقامت رو میگیریم از آمریکای کوچک و ضعیف
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      سپاه باید پایگاه های آمریکا رو نابود کنه
    • فاطمه AE ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      امریکا تقاص سختی پس خواهد داد
    • سرباز امام زمان RO ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      9 3
      خدایا به قلب امام زمانم و به قلب رهبرم صبر بده ،،، خدایا خودت به دست سربازای گمنام امام زمان انتقام خون سردار شهیدمون رو از آمریکای جنایتکار بگیر خیلی زود ا‌ن‌شاالله
    • اقبال GR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 1
      سلام بر غیور مردان. شهادت مبارک سردار
    • علیرضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      12 0
      سردار رشید شهادتت مبارک، به حول و قوه الهی انتقامی سخت در انتظار کفار است
      • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        9 0
        چگونه باور کنم خبر رفتنت را سردار؟ 😔 پاشو مگر نمی بینی شامیان دور علی را گرفته اند؟ پاشو برادر دلم رفته بین الحرمین کنار علقمه بند بند وجودم دم گرفته" ای اهل حرم میر و علمدار نیامد"
    • ایثار گر IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 1
      شهادت مبارک سردار راهت ادامه دارد
      • محسن IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        1 1
        واقعا ناراحت شدیم. هم خودم و هم بچه هام ولی شهادت روز جمعه صددرصد جاش توی بهشته. سنشون هم‌سن پیامبر گرانیمانه 63 سال بود. خوشا به حالش
    • یوسف IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      17 0
      سردار سلیمانی زنده است تا زمانی که ما جوانان باغیرت هستیم. چنین شهادتی نصیب هرکسی نمیشه. خوش به سعادتت ای مدافع حرمین اهل بیت علیهم السلام
    • امین IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 1
      ما باید انتقام خون سردار را بگیریم به هر قیمتی. خون ما که از خون سردار رنگین تر نیست
    • یک رزمنده ایثارگر و برادر شهید IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      18 0
      ما مثل شیشه هستیم هر چقدر شکسته شویم تیزتر خواهیم شد. امریکای جنایتکار منتظر جواب دندان شکن فرزندان ایران باشید
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      مرگ بر امریکا
    • محمد US ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 1
      خداوند روح بزرگش را با اولیا محشور گرداند. دنیا دار مکافات است. روزی خواهد رسید که ترامپ احمق و جنایتکار مانند صدام ملعون در نهایت ذلت و خواری به درک واصل خواهد شد.
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      23 2
      سردارسلیمانی شیر مرد خدا اسمانی شد. شهادتت مبارک دلاور
      • سعید آرین IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        1 0
        واقعا باورش ممکن نیست افتخار و غرور و دلخوشی مستضعفان شهادتت مبارک
      • محسن IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        2 0
        درود و رحمت الهی بر پیکر پاک شهید رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ما به فضل الهی انتقام خونت را خواهیم گرفت و هرگز یاد و خاطر مجاهدت های بی دریغ شما را در جبهه مقاومت و ایران اسلامی فراموش نخواهیم کرد.
    • محمدعلی بابایی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 0
      بکشید ملت ما را، ملت ما بیدارتر میشوند. ننگ بر دولت امریکا
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      1 0
      تسلیت
    • بهار IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 1
      من عاشق سردار سلیمانی بودم ازاین اتفاق بسیار ناراحت شدم. هنوز تو شوک هستم. خواهش میکنم انتقامش را بگیرین. نزارین خونش پایمال بشه. انتقام سختی از قاتلانش بگیرین. سردار عزیز همیشه تو قلب مازنده ای😔😔😔😔
    • ابی فلاحدوست IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      تسلیت
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      شهادتت مبارک. ترامپ جوانان ایران تشنه خون تو هستند. منتظر باش
    • مهدی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      تا انتقامتو نگیریم ساکت نمینشینیم راحت ادامه دارد سردار دلها💜💚💙
    • ابی فلاحدوست IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      تسلیت به مردم ایران و خانواده سلیمانی روحش شاد یادش گرامی باد
    • نرگس IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      سردار دلها شهادتت مبارک
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      شهادت راه مردان خداست ،،،، شهادتت مبارک
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      مرگ بر امریکا. مرگ بر ترامپ. سردار سلیمانی شهادتت مبارک. خونت از بین نمیره امریکا جواب این کارش رو میگیره
    • رحمان IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      سردار شهادتت مبارک لعنت بر امریکای جنایتکار
    • حجت الله IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      شهادتت مبارک مردبزرگ حاجی سردار قاسم سلیمانی⚘
    • ما IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      خدا لعنت کنه باعث و بانیش را
    • میثم نصرتی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      راهشــــــــــو ادامه میدیم با تمامـ قدرت.به امید انتقام
    • محمد علی قاسمی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      انا لله و انا الیه راجعون. شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به مردم شریف ایران و به محضر مقام معظم رهبری تسلیت می گویم و به خانواده داغدارش تسلیت می گویم
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      ضمن تسلیت به ملت بزرگ ایران. از سپاه پاسداران انتظار میرود بزودی زود جواب دندان شکنی به ترامپ احمق بدهد که جز این مرهمی بر دلهای داغدیده ما نیست و نخواهد بود
    • سوگند ES ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 1
      وای سردار دلاور هم بالاخره ازمیان ما پر زد و آسمانی شد
    • رضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      انا من المجرمین منتقمون ان شاالله شاهد برچیده شدن سیطره کفر در منطقه خواهیم بود .
    • سعید آرین IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      واقعا باورش ممکن نیست. افتخار و غرور و دلخوشی مستضعفان جهان شهادتت مبارک. بهترین پاداش شما بودن نزد خداست
    • شروین شلایی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      شهادت رسم مردان خداست
    • محسن IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      جانم فدایت حاج قاسم سلیمانی
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 1
      من کفن سفید خواهم پوشید و علیه دشمن سردار وطنم خواهم جنگید با اینکه یک زنم
    • علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      زمانی که بهشتی شهید شد امام فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. بی شک با شهادت این مرد بزرگ، امت اسلامی بیدارتر می شوند. سردار عزیز شما رفتی ولی چگونه زیستن به ما آموختی.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 3
      سردار بزرگ اسلام همیشه در قلب ما بودی و خواهی بود به عنوان یه مادر فرزندانی تربیت خواهم کرد که راهت را ادامه بدهند. شهادتت مبارک
    • فاطمه وجودی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      ذوالفقار علی شهادتت مبارک. خوشابحالت سردار
    • زهرا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      ان شا ا.. به زودی، زود سردار در رکاب امام حسین (ع) و امام زمان انتقام خون شهیدان را خواهد گرفت.
    • علی اکبری IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 1
      آمریکا باید منتظر جوابی دندان شکن از سوی ایران باشد و ایران خوشحالی آنها را به غم تبدیل می‌کند و کاری می‌کند که دیگر از اسم ایران هم بترسند
    • ابراهیم عسگری IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 1
      به نام خدا. حاج قاسم سلیمانی شهادت مبارک. ما جوانان ایرانی هستیم و حاضریم برای این فاجعه بزرگ و انتقام گیری جان خود را بدهیم. این کار امریکا هیچ موقع بدون جواب نخواهد ماند. ما آماده هستیم
    • مریم RO ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 1
      سلام عزیزان. شهادت مظلومانه سردار بزرگ اسلام که بمثابه مالک اشتر بود تبریک و تسلیت می گویم
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 7
      شهادتتان مبارک عزیزان ملت ایران
    • ابوالفضل IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      سردار عزیز، برای داغ مانده ایم چه کنیم، اما هزار موشک هم برایشان بفرستیم کم است دوستت داشته و داریم سردار
    • جواد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      وقوع جنگ نزدیکه
    • مرتضی خاوری ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 1
      خیلی سخته نبودنت....حاج قاسم
    • جواد IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 2
      وقوع جنگ نزدیکه
    • نظام روشن قیاس IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      با سلام. من خدمت خانواده محترم سردار سلیمانی عزیز و هم رهبر عزیز اسلام تسلیت عرض مینمایم امیدوارم که آمریکا را با خاک یکسان کنند. بسیجی نظام روشن قیاس
    • پیمان IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      خداوند با اولیا محشور گرداند و انتقام باید گرفته شود .سخت خیلی سخت
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      2 0
      حیف و صد حیف و هزاران حیف
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      بسم الله الرحمن الرحیم اینجانب کیانوش بسطامی ساکن شهر یاسوج با تمام وجودم اعلام آمادگی لازم جهت جنگ حق علیه باطل را دارم و از رهبر انقلابم تقاضای انتقام را داریم
    • یک ایرانی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      حاج قاسم عزیزم ،شهادت مبارک،هیچ وقت جانفشانیهایت را فراموش نخواهم کرد،ما همیشه به تو افتخار می کنیم.
    • یار IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 1
      سردار عزیزم شهادتت مبارک.
    • حسین US ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 1
      سردار بزرگ شهادتت مبارک باشه. روحت شاد. رفتنت را اصلا باور ندارم بزرگوار. لعنت بر ال سعود. لعنت بر امریکا. لعنت بر اسراییل. خدا نگذره از این یهودیای نجس. حتما ایران انتقام میگیره
    • کیانوش بسطامی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 1
      اگر رهبرم اجازه بدهد حاضرم جان خود با تمام آمادگی کامل در راه حق فدا کنم شهادتت مبارک سرادر قاسم سلیمانی
    • رضا فخیمی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 1
      روحش شاد یادش تا ابد گرامی
    • سعید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      سردار دلها شهادتت مبارک 🌹🌹مرد خدا شهادتت مبارک
    • ایرانی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      «ترور» ناجوانمردانه‌ترین کار و خصلت ترسوها و نامردهاست. ترامپ با حماقت تمام کاری کرد ک همه اجنبی ها از همون لحظه انتشار خبر از ترس غیرت ایرانی دارن سکته میکنن. سر بلند باد ایران.
    • مهدی مدرسی نژاد IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      السلام علی الحسین و علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.. سردار جان شهادت گوارایت باد
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      3 0
      نمیگذاریم علم سردار قاسم سلیمانی بر زمین بیفتد
    • امیررضا احمدزاده IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      ما جوانان راه او را درپیش خواهیم گرفت. دشمنان منتظر انتقام باشند👊👊
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      سردار گرامی شهادتت مبارک.
    • رحمان اسدیزاد IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 1
      با شهادت سردار، ای امریکا و اسرائیل جنایتکار خودتان را ذلیل کردید اگر به سوراخ سنگ هم بروید موشک ما بیرونت میاورد
    • پروین زهدی JP ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      در وصف شهادت حاج قاسم سلیمانی هیچ چیزی نمیتوان نوشت. امیدوارم با امام حسین (ع) هم نشین باشید ...الگوی همه جوانان ایران بودید و هستید آمریکا بداند که ما انتقام خواهیم گرفت و لحظه ای از انتقام دست بر نمیداریم
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      از قول ما به امریکایهای پوشالی بگویید بیچاره شمایید، بدبخت شمایید، ان‌شاالله برای تک تک یانکی های بیچاره گور آماده کردیم به امید خدا خلیج همیشه فارس گور دستجمعی شما خواهد بود
    • محمدامین کیخا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      شهادت مبارک سردار بزرگ ملت ایران🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
    • علیرضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 0
      در کتاب ها بنویسید و برای فرزندانتان تعریف کنید که ما در خواب ناز بودیم که او رفت. سردار شهادت مبارک. غمت تا ابد بر دلها. انتقامت را خواهیم گرفت. 🌷
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      انتقام سختی در انتظار دشمنان ایران و ایرانی است
    • رحمان اسدیزاد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      آیا می دانستن که ایران پر از حاج قاسم است که این اشتباه را انجام دادند
    • عباس IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 1
      روحت‌شاد
    • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      سردار بزرگ شهادتت مبارک. امیدوارم دولت نه با حرف و شعار انتقامت را بگیرد بلکه باید این انتقام فقط و فقط با عمل عملی شود 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
    • زهرا IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 1
      سردار شهیدم شهادت مبارک. انشالله انتقامت را از آمریکای جنایتکار خواهیم گرفت
    • امیر حسین AU ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      10 0
      شهادت مبارک سردار کبیر 😞 الان وقت انتقام رسیده 😡
    • زهرا IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 1
      امنیت کشورمون رفت. پدرمون رفت. زبونم نمیچرخه بگم شهادتت مبارک. فرشته ی آسمانی. امیدوارم انتقامت گرفته بشه
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 0
      شهادت بهترین فرمانده سپاه را به امت اسلامی و رهبری تسلیت میگویم
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      10 0
      من که کاری به سیاست ندارم ولی با این خبر دنیا روی سرم خراب شد
    • مهدی باصری IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 1
      انتقام سختی خواهیم گرفت
    • علی صمدی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 1
      شهید والامقام روحت شاد
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      11 0
      ما همه اماده ایم برای انتقام شدید از آمریکا
    • فدایی ایران IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      مسوولین لطفا جوانب رو در نظر نگیرید. فقط انتقام. همیشه در قلب مایی سردار
    • RO ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      9 1
      ایران پر از سردار سلیمانی است
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      11 2
      باید ببینیم مسئولان چه می کنند من و دوستانم اماده ی جنگیم😐😐😐
    • عباس IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 2
      بسمه تعالی . ما ایرانیان انتقام شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را از آمریکای جنایتکار و تروریسم بین المللی خواهیم گرفت و این حق مسلم و قانونی ماست . عواقب ترور سردار قاسم سلیمانی خیلی بد و شکننده است
    • محمدرضا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      11 2
      شهادتت مبارک قهرمان. قطعاً امریکا از ترس تا مدت زمان زیادی سفیرش رو توی بغداد نمیاره
    • بهار IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 1
      سکوت کردن در برابر کشته شدن سردار بی غیرتی بزرگیه...
    • باقری IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 1
      ایران سرمایه بزرگی را از دست داد و همه مردم را عزادار کرد. پس مانند او به قول هایتان عمل کنید و انتقام سختی از دست اندرکاران شهادت او بگیرید تامرهمی بر زخم این غم باشد.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 0
      از این به بعد حرف از گفتگو با یزید زمان شرعا حرام است. پیمان شکنان را بشکنید. ترامپ ملعون منتظر مرگ در همان کاخ شیشه ایت باش
      • حسینعلی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        این آقا خودش به تنهایی کتابی از رشادت و جهاد بود نه برای پول جنگید و نه برای معروف شدن حق مضلوم گرفتن تو خونش بود و خاکی بودنشم هرچی بگیم کم گفتیم انشالله اون آمریکای بی همه چیز نابود بشه
    • محمدی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 0
      انتقام گرفته میشود سردار
    • عبدالله تیموری براکوهی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      شهیدان زنداند الله اکبر/ جنایتکاران بدانند که ایران اسلامی یک سلیمانی ندارد بلکه تمام ملت ایران سلیمانی ها هستند و خواهند بود چه شیعه، چه سنی، چه مسیحی، چه زرتشتی، چه کلیمی و چه بهایی همه سلیمانی هستیم
    • ربیعه IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 0
      ازشمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش/ مزد مردان بی ادعا فقط آغوش خداست🖤
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 0
      ترامپ بی شرف وای به حالت.
      • مدافع حرم IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        سردار شهادتت مبارک، خدا لعنت کند شمر و یزید زمان را و او کسی نیست جز ترامپ نامرد و بی شرف
    • ف IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 2
      غیر از شهادت سرنوشت دیگه ای برای این سردار بزرگ و شجاع نمیشد تصور کرد
    • مسلمان IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 3
      سردار؛ شهادتت مبارک⬛⬛⬛⬛
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 3
      نیروهای مسلح ما منتظر چی هستند. چرا قاتلین سردار سلیمانی رو آزاد گذاشتن. چرا انتقام نمیگیرن
      • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        باید جنگ کنیم بجنگیم ما حاضریم تا قطره ی آخر خونمون بجنگیم باید آمریکارو از بین ببریم
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 0
      مردان خدا جایی پا نمیگذارند که خدا را در آنجا ندیده باشند. به والله حق آنها و لیاقتشان بیش از شهادت است. فقط جایشان در میان ما خالیست و گرنه سلاحشان بر زمین نمیماند. خوش به سعادتتان آسمانی شدنتان مبارک
    • Mona IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 6
      سردار سلیمانی نه آدم حزبی بود نه آدم سیاسی.. یک سرباز وطن بود، سالها برای امنیت ما جنگید خوشحالی یا ناراحتی افراد در فقدانش سنگ محک مناسبی است برای وطن دوستی یا وطن فروشی! نقل انقلابی و غیر انقلابی
    • میکاییل IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      16 3
      یعنی منتظر ساعتی هستم که همگی بشنویم اون لجن وحشی آمریکایی ترور شد. اون شیطان صفت کثیف اسرائیلی ترور شد. یعنی میشه؟ قدرت صاعقه نامرئی ایرانی رو نشونش بدید لطفا. تبریک و تسلیت باد سپهبد...
    • نادرفرقانی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      37 2
      این کار امریکارو به هیچ وجه نباید بدون پاسخ گذاشت
      • Fati IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        خدا خودش حقشووو ازشون بگیره نابود بشن پدر ایران کشتن ایران من تسلیت دوباره🏴🏴🏴
      • احمد IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        شهادت مبارک شیرمردکرمانی
    • سلیمانی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار بزرگ ایران همنشین مولایمان شوی انتقام سختی میگیریم از آمریکای ترسو ناجوانمردانه از ملت ایران گرفت سر لشگر عزیزمان را
    • ندا IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      فقط انتقام می تونه مردم ایران را اروم کنه
    • سما IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      حاج قاسم شهادتت مبارک . منتظر حکم رهبریم برای انتقامی سخت
    • سلیم حسین زاده بازنشسته ناجا IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      حاج قاسم شهادتت مبارک بخدا همه حاضرند کفن پوش عازم کربلابشن دیگه مدارا بس بایداسرائیل وپایگاههای امریکا درمنطقه رازد تاشب وروزترامپ یکی شود انشاالله رهبرحکم جهاد دهد
    • یحیی اربابی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      با سلام انا لله و انا الیه راجعون شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بزرگ مرد اسلام را خدمت رهبری تسلیت عرض می کنم دستور فرمایید تا خون و انتقام سردارمان را از منافقان و ذلیل شدگان آمریکایی بگیریم
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      بغض گلومو گرفته
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      الهی قربونت برم سردار سلیمانی ک اینطوری شهیدت کردن مثل کوه پشت مردمت بودی حاج قاسم سلیمانی ما بدون تو چه کنیم😔😔
    • ... IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردارشهادتت مباررررک
    • جواد IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      درود خدا بر سردار قلبهای همه ایرانیان و حتی همه شیعیان جهان اسلام من به شخصه حاضرم بسیج شم برای گرفتن انتقام خون حاج قاسم دلاور
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      🇮🇷🇮🇷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    • 😔 IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      یه وقتاییم تو زندگی هست که ادم واقعا نمیدونه چی باید بگه، روحت شاد سردار بزرگ😔خدارحمتت کنه
    • ریحانه IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      غروب این جمعه از تمام جمعه ها غم انگیز تراست . روحت شاد سردار تو به تنهایی یک لشکر بودی .
    • zahra IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت جامه ای بود که جز آن برازنده حاج قاسم عزیز نبود .مالک اشتر علی شهادتت تبریک به خودت و تسلیت به رهبر عزیز و ملت شهید پرور ایران
    • رضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت مبارک سردارحاج قاسم سلیمانی رهبر عزیزم آماده ایم آمریکاه جنایت کار حق سردار سلمانی راخواهیم گرفت
    • نرگس IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار عزیز شهادتت مبارک .
    • نيما IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      تسليت به همه سردارها. خواهش مي کنم انتقام شو از آمريکايي ها بگيريد لطفا
    • رویا موسوی IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      واقعا باور کردنش سخته😭😭😭😭
    • فرامرز IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      صرفنظرازهرعقیده..باوجودجنگ ودرگیری وناامنی کشورهای مجاورومنطقه ..وجودامنیت کامل درکشور مرهون مجاهدت مردان بزرگی چون سردارسلیمانی است که برای امنیت کشورجنگ رابه خارج مرزها بردند شهادتش گوارای روح بزرگش
    • رها RO ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      اصلاباورم نمیشه خییلی ناراحت شدم..خدالعنت کنه باعث وبانیشو انتقام سختی خواهیم گرفت
    • عزیزالله رزمنده IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      روحش شاد یادش گرامی باد پاداش زحماتش را گرفت وراهش را ادامه میدهیم
    • معصومه IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      ایشان مرد بزرگی بود و اربعین امسال جایش خالی است . و ترامپ پایش را از گلیمش دراز تر کرده باشد به وقتش پایش را قلم میکنیم. روحت شاد سردار سلیمانی
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      روحتان شاد یادتان گرامی سردار ایران
    • سلمان سوری IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      آمریکای جنایت کار منتظر انتقام سخت به فرمان رهبری و با دست همرزمان سروار سلیمانی باش
    • عسل IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار دلها و قلبها شهادت مبارک...هنوز یه روز نشده دلتنگت شدیم سردار عزیز
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار از شهادتت دلمان خون شد قاتلینت مجازات خواهند شد
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      روحت شد بزرگ مرد انتقامت را خواهیم گرفت
    • فاطمه صالحی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت هنرمردان است خیلی زودرهبرروتنهاگذاشتی عزیزدلها برای ما آرزوی شهادت کن قهرمان دلهای آزادمردان وشهدا
    • مهدی جوادی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      مرگ بر آمریکا و پیروانش چه در ایران چه درخارج شهادت تسلیت سرداردلها.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      منتظر ما باشید از جایی به شما حمله میکنیم که فکرشو نمیکنید ،
    • کیومرث IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      بازگشت همه ما به سوی حق است. شهادتت مبارک سردار راه شما ادامه دارد
    • امید IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار سلیمانی به آنچه که داشت قانع نبود به آنچه که هست قانع بود و این هستی بالاتر از تمام هستی بود
    • سید مسعود IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      حاج قاسم ستون ایران بود روحت شاد و یادت در دل ما و در قلب تاریخ دنیا قرار گرفت،از همه فرماندهان سپاه خواهش میکنم جواب بدن،بخدا لازم شد منم میام میجنگم بخ ولاح تقاس خونش رو باید گرفت،
    • ابو حسن IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      درود خداوند به روی مهت سردار،عزیز دلمان را گرفتند،عزیزهایشان را میگیریم،حکم صادر شود تا یاران سردار برخیزند
    • علیرضا حاتمی IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت سردار والا مقام حاج قاسم سلیمانی را بر همه ی هموطنانم تسلیت می گویم سردار سربلندمان کردی
    • محمود AE ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      متاسفانه یک سورنای دیگراز ماگرفتندولی دربین این مردم سورناهای زیادی وجوددارد
    • مهری ب IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت سردار مقتدر جبهه های جنگ حق علیه باطل و عارف بزرگ و پدر مهربان فرزندان شهید مدافع حرم و برادر و قوت قلب همه ایرانیان باغیرت را حضور آقا امام زمان و نایب برحقش تسلیت عرض میکنم.
    • مهری IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      خدایا انتقام این خون پاک را بسیار سخت و مقتدرانه از دشمنان انقلاب اسلامی بگیر تا قلب شیعیان دنیا اندکی تسلی یابد. "یا قاسم الجبارین "
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 1
      شهادتت مبارک پدر دلسوز ایران زمین
    • بهادر IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      9 1
      آمریکا باید جواب این کارش را پس بدهد من به عنوان یک جوان می خواهم انتقام خون سردار سلیمانی را بگیرم
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 4
      ایران باید جواب این کار احمقانه ی آمریکا را جدی بدهد ما همه ایرانی هستیم و پشت ملت ایران و نظام می ایستیم . شهادتت مبارک بزرگ سردار
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      8 1
      شهادتت مبارک ای مرد واقعی
    • mje IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      10 1
      از صبح تا الآن اینقدر غصه خوردم و گریه کردم که دیگه دارم دیوونه میشم امیدوارم انتقام خون حاج قاسم جوری گرفته بشه که دلم آرووم بگیره.
      • لیلا IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        من وهمسرم از صبح تا الان فقط گریه کردیم، دیگه امریکا واسرائیل خواب راحتی نخواهند داشت.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      9 2
      سربندها را ببندید آماده باشید راه قدس ازکربلا می گذرد
    • زهرا طالبی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      17 6
      روحشان شاد باشه. شهادت بر ایشان مبارک
      • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        چگونه ما را تنها گذاشتی ورفتی؟ چگونه نبود تو را باور کنیم؟ تو با شهادت خود دشمن واقعی ما را دوباره به ملت نشان دادی...
      • محمد اصغری IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
        0 0
        همه ما ملت ایران امنیت و آسایشمان را مدیون این شهید بزرگوار هستیم.
      • جواد IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
        0 0
        ما پاسخ سختی به ترامپ تروریست خواهیم داد
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      حاج قاسم کسی بود که همه دشمنان از اسمش میترسیدند و شب و روز نداشتند.حاج قاسم کسی بود که گفت داعش سه ماه دیگر نابود خواهد شد و توانست کمتر از سه ماه به قولش عمل کند.سپاه باید انتقام بگیرد.شهادت مبارک
    • امین بامری IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت گوارای وجودت سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی عزیز
    • Soll IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      تسلیت.
    • Mojtaba IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار فاتح انشا الله ما را در آن دنیا شفاعت کنی😘🇮🇷🇮🇷🇮🇷👑
    • سید سادات IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت مبارک سردار اسلام جنت برین جایت...
    • یوسف آرام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت هنر مردان خداست
    • P IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      فدای ان چهری پاک و معصوم شما اقا جان شهادت مبارک ماتا اخرش ایستاده ایم و انتقام خون پاکتان را از امریکای لعنتی میگیریم
    • محسن معین پارسا IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ایران باید جواب کوبنده ای به آمیریکا بدهد یک عمل متقابل خون سرلشکر نباید بیهوده ریخته شود
    • محمدرضاسلیمیان IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      ازصبح توی شوکم، احساس میکنم پشتم خالی شده. شاید زیاد آدم معتقدی نباشم.ولی مملکت ونظامم را دوست دارم. نظرم اینه که باید انتقام هوشمندانه باشه. که تنش های بعدی کمتری برا کشور داشته باشه
    • سجادکریمی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سلام خدابرشهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس .باید کمیته ای از ایران و عراق راجع به چگونگی شناسایی شهیدان بزرگوار تحقیق نماید
    • علی سعیدی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت مبارک سردار
    • مهدی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      اگر دولت ایران واقعان دولت باشه بایدو باید انتقام سردارمون به این زودی گرفته بشه
    • امید IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      آمریکا قطعا ضرر خواهد کرد و ای کاش که به پایگاه های این کشور کثیف حمله کنیم تا بدانند که قدرت چه کشوری بیشتر است.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      مالک اشترمادوباره شهیدشد.مایتیم شدیم.
    • برادر شهید IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      کاش رهبر عزیزمون حکم جهاد میدادند تا آمریکا را از روی زمین محو میکردیم و درس عبرتی میشد برای دیگر شیطانها .سردار شهادت مبارک
    • هانیه IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سروها ایستاده می میرند. این اولین آیین شیدایی ست. شهادت گوارای وجود نازنینت باد ژانرال نخبه ی ایرانی.سردارم.
    • رسول IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      تسلیت به تمام مردم ایران. منتظر حکم جهادم.
    • ملکزاده IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      مالک اشترمادوباره شهیدشد.مایتیم شدیم.
    • علی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      تاابد در غم از دست دادن مالک اشتر زمانم هر وقت اسمش ،مرامش و کردار وگفتارش در ذهنم تداعی بشود زانوی غم رو بغل میگیرم چرا از صبح تا حالا اشکم بند نمیاد.یا حسین(ع)
    • وحید ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      قربان توسردارعزیزم توحیف شدی من خیلی دوستت دارم شهادت مبارک
    • علیرضاکول IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سلام ،دردناکترین روزبرایم این جمعه بودسردارشهادت مبارک ،انشاالله که همرزمانت راهت راادامه می دهند
    • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار روحت شاد همیشه در قلب ما جا داری
    • مبین کریمی FR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      آمریکا باید آماده یک انتقام سخت از ایران باشد چه دیر چه زود 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    • سها IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      ماچیزی رو بخشیدیم که بهش افتخارمی کنیم، ازحالا تاوقتی زنده ایم. شهادت گوارای وجود نازنینش..
    • دلسوخته ایرانی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      امیدواربودم اولین مردی که به پیشواز ولی عصر (عج)بشتابد حاجی باشد حیف شد شربت شهادت گوارای وجودت
    • مرتضی منعمی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      اهای دنیا تسلیت تسلیت کمرم شکست سردار
    • حسین غلامی RO ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید. سردار روحت شاد🖤
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سپاه باید آمریکا رو نابود کنه 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    • احمد AE ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      روحش شاد تازنده ایم رزمنده ایم
    • محمد اصغری IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت پرافتخار سردار رشید حاج قاسم سلیمانی رابه محضر رهبر عزیزمان و ملت بزرگوار ایران تسلیت عرض می کنم
    • قاسم IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      روحت شاد، خیلی خوشحال بودم و هستم که هم نام تو هستم، باعث افتخارم بود که نام زیبایت در جهان به نکویی می درخشید، نابودکننده دشمن بشریت (داعش)، خوشا به سعادت بزرگ مرد، دست مارو هم بگیر...
    • ایرج IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سرادر حاج قاسم به آرزویش رسید . ولی خیالتان راحت سپاه پاسداران تا چهلم حاج قاسم نرسیده ترامپ را در کشور خودش به درک واصل میکنه و انتقام خون شهیدان ایران رو میگیرد .
    • امیرتاجیک DE ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار رشیدومحبوب اسلام....ذالفقاررهبر....ابوالفضل زمان....شهادتت مبارک.. برای انتقام خون به ناحق ریخته ات....گوش به فرمان رهبریم..
    • کاظمی نژاد IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادت گوارای وجودت باد سردار کاشکی میشد ب جایت جان من گرفته میشد
    • سلام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سلام سپاه از کجا میدونه که ایشان شهید شدن؟
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      هر کس که کشته میشود شهید اعلام میشودب بابا همه را به غیر از خانواده اقایان واقازاده هاشهید اعلام کنید و بقیه را بفرستید جهنم و مسّله جهنم و بهشت را برای دنیا حل کنید البته به غیر از مسئله نفت و گاز
    • عباس IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      روحت شادوراهت ادامه دار.شهادتت مبارک سردار
    • حجت IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سلام به همه مردم شریف ایران شهادت سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی رابه شما تبریک وتسلیت میگم انشاالله که از امریکا خون خوار انتقام سختی بگیریم سردارعاشقتیم
    • محسن امانی NL ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار قهرمان را کشتند همه ما را عزا دارکردند
    • زهرا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      از این خبر اونقد ناراحت شدم ک سردرد گرفتم دلم بدرد اومده ـ ای رهبر ای مسولان کشور اگه جواب این کارو ندید از بی غیرتی شما ها هست ـ م
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      امریکا اشتباه بسیا بزرگی کرد که نفس ایران( قاسم سلیمانی) رو به شهادت رسوند خدایا!حاج قاسم سلمانی رو ببخش وبیامرز
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      اناالله واناعلیه الراجعون شهادت سرداربزرگ ایران وجهان روبه مردم ایران مخصوصاکرمانیهای عزیزتسلیت میگم ،صبح جمعه بادیدن زیرنویس تلوزیون شوکه شدم باورش برام سخت بود،بخداهرلحظه فکرمیکردم میگن اشتباه شده
    • وحید RO ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      باید انتقام بگیریم باور کردنی نیست یادت گرامی سردار عزیز
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادتت مبارک فرمانده🖤🖤🖤🖤
    • حمیدوفایی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      امریکایی های جنایت کارکه دم ازحقوق بشرمیزنید.معنی حقوق بشرروهم فهمیدیم.ومطمین باشیدجوابشوسخت میگیرید.
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار قلبها به سختی از قلبمان جدا شد تنها جواب امریکا مرگ است غیرت ایران وایرانی اجازه نمیده امریکا جواب کارش رو نگیره
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      ایران باید جواب دندان شکن به هم چنین حماقت کننده ها رو بدهد مرد بزرگ سردار امین مردم ایران روحت شاد
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار عزیز شهادت برازنده ی وجود نازنین بود.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار عزیز شهادت برازنده ی وجود نازنیت بود.
    • حسن IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شها دت هنر مردان خداست سردارم شهادتت مبارک
    • ناصرزرگانی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      نوربه قبرش باره امنیتی که ماداشتیم خواهرمن مادرمن هرساعت ازروزیاشب میخواست میرفت بیرون امنیت داشتیم هیچ کشوری امنیت مارانداشت این امینت ازمرحوم حاج قاسم سلیمانی داشتیم من یک فردعادی هستم وبجای واصل ام
    • افسانه اقبال IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      من پدرمو از دست دادم دارم دیونه میشم کاش بکن سالم و دروغ بوده باورش سخته برام🖤😔
    • نگارا IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار تو خدایی بودی وپیش خدا رفتی زمین زمینیان برای تو کم بودند‌ که رفتی...
    • اسیه RO ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      حیف و صد حیف،روحش شاد
    • اسلام عابدینی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      شهادتت مبارک شیر مرد ایران
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      باید انتقام سردار رو بگیرند
    • هان IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سرداردلهاشهادتت مبارک امیدوارم هرچه سریعترانتقام خون پاکت روبگیریم
    • محمد IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      آمریکا باید بداند که ایران را داغدار کرده است و باید از روزی بترسد که حتی بچه ای شیرخوار فریاد مرگ بر آمریکا رابکشد آمریکا بترس از روزی که ماتو را درمشت هایمان له کنیم
    • حسین IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      من جوان قلبم بارفتن حاج قاسم شکسته وپاسخ وانتقامی دندان شکن به شیاطینی که این کاراحمقانه راکردندمیخواهم شهادتت مبارک عزیزقلبها
    • محمدنژادی DE ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار، شهادتت مبارک. اندوه بزرگیست زمانی که نباشی. خدایا سردار دلیران را به دستای امن تو سپردیم. حاج قاسمِ شهید، آسوده بخواب که عاقبت بخیر شدی و رستگار.
    • حشمتی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      جاسوس آمریکایی اعدام باید گردد .سردار راهت ادامه دارد .خوشا به حالت در پیشگاه خدا سر بلندی ما را هم شفاعت کن .
    • رحیمی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار بزرگ، مالک اشتر ایران شهادتت مبارک. جز این برازنده شما نبود. مرگ بر آمریکا جنایتکار ترسو
    • نیایش IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      انتقام خون تو را خود خدا خواهد گرفت شهادتت مبارک سردار
    • سعادتی IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار بزرگ انتقامت را میگیریم
    • میثم قشقایی RO ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      بایدانتقام خون سردار گرفته شود تا مشت محکمی به دهان آمریکای خبیث باشد
    • FR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      تا زنده ایم راهت را ادامه میدهیم
    • فریال از اهواز IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      حاج قاسم سلیمانی لیاقت بهشت داشت. شهادت هدیه خدا به اون عزیز است ولی آمریکا باید بدونه تمام ایران حاج قاسم سلیمانی راهشو با تمام وجود ادامه میدیم یه قطره از خون اون شهید هدر نمیره.خدا با ماست
    • مرتضی IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      سردار شهادتت مبارک .خوش به حالت به آرزوت رسیدی 😭😢
    • علی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      من عاشقش بودم. مرد بود. مبارکت باشه ....مرد ایران
    • مصطفی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 0
      مرگ بر زردالوی گندیده تاریخ . به نامردی زدن، خصلت آدم های پست و بزدل است انتقام سخت از عاملان این جنایت خواست ملت بزرگ ایران است. تسلیت به ملت شریف ایران و تبریک به حاج قاسم سلیمانی بزرگ
    • حسن احمدی RO ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 0
      ‌خواهش میکنم حکم جهاد بدید تا انتقام سردارمان را بگیریم و راهی قدس شریف بشیم تا اسرائیل را ازصفحه روزگار محو کنیم، خواهش میکنم، آقای خوبم سید و امام زمانه‌ام
    • امیر خان RO ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 0
      اول پایگاهای آمریکا در منطقه، دوم نابودی اسرائیل، سوم نابودی آل سقوط ظرف ۷۲ ساعت، اگه مولای ما، سید و امام دوران ما حکم جهاد بدهند انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت! کمتر از ۲۴ ساعت
    • یداله دورگرد RO ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      1 0
      انتقامی میگیریم که هر وقت که نام ایران را میشنوند لرزه به جانشان بیأفتد
    • حسین IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 0
      دیگر جای محکوم کردن نیست . باید جنگ با آمریکا شروع شود . ما آماده ی انتقام حاج قاسم عزیز هستیم . منتظر فرمان رهبریم
    • حسن IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 1
      من به عنوان یک ایرانی به این ترامپ های جنایتکار دیوانه حرام زاده میگویم: گور خودتان و همپیمانانتان را در منطقه کندید حالا منتظر جواب ما باشید
    • ایت IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      1 2
      خدایا تو را به مقربین درگاهت شهادتنامه ما رو امضا کن
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      1 0
      انتقام خون شهید حججی= نابودی داعش* انتقام خون سردار سلیمانی = نابودی رژیم صهیونیستی و از بین رفتن هژمونی آمریکا در کل دنیا، چرا که رهبر معظم انقلاب حفظه الله فرمودند (شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند)
    • شهید IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      1 0
      با سلام و صلوات بر ارواح مطهر شهدای اسلام به ویژه سردار شهید سلیمانی. ای سپاهیان عزیز بکشید مارک میلی رییس ستاد ارتش آمریکا را تا قدری از داغ دل مردم کم شود. باتشکر
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      3 0
      سردار غمت چه کرد با دل ما، زخمی که هرگز التیام نمی یابد مگر با انتقام خونت
      • AE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
        0 1
        خدا لعنت کنه باعث و بانیشو
    • صالح IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      0 0
      روحت شاد سردار عزیز شهادت لایقت بود . با حسین ابن علی و شهداء کربلا محشور گردید انشاالله به ارزویت رسیدی اما صد حیف که از دستت دادیم
    • امیر علی رجبی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      0 0
      ایشان رهرو راه حسین و ونشانگر عاشورا بزرگترین زمان تاریخ میباشد
    • امیر علی رجبی IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      0 0
      ایشان رهرو راه امام حسین (ع)و نمایانگر عاشورا بزرگترین روز خلقت میباشند
    • نرجس IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      0 0
      آه که عجب روزی بود.چه داغی رو دلمون گذاشتن.چه روز نحسی بود.چه داغ بزرگی بود.هنوز دردش مثه همون روز برام سنگینه.خدا لعنتشون کنه بانیان این غم بزرگ را.چه عزیزی رو از ما گرفتند.خدا لعنتشون کنه.
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      0 0
      خدا رحمتت كنه اي دلاور ترين مرد جهان كه بعضي از كشور ها از بودنت شب ها خواب نداشتن⁦🇮🇷⁩⁦🇮🇷⁩