۱۷ دی ۱۳۹۸، ۸:۲۴

مدیرکل منابع طبیعی استان هرمزگان:

مکان فعالیت شرکت تکثیر میگو در بندرمقام محل زندگی لاک‌پشت‌ها نیست

مکان فعالیت شرکت تکثیر میگو در بندرمقام محل زندگی لاک‌پشت‌ها نیست

بندرعباس - مدیرکل منابع طبیعی استان هرمزگان گفت: مکان فعالیت شرکت تکثیر میگو در بندرمقام محل زندگی لاک‌پشت‌ها نیست.

امید ذاکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص واگذاری زمین در کنار سواحل بندر مقام بیان داشت: فرایند واگذاری زمین به صورتی است که باید از ۱۳ دستگاه اجرایی استعلام گرفته شود.

وی با ذکر این نکته که امور اراضی استعلامات مربوطه را انجام می‌دهد، عنوان کرد: یکی از استعلامات مربوط به واگذاری زمین برای منابع طبیعی ارسال می‌شود تا مشخص شود که زمین قابلیت واگذاری دارد با خیر.

مدیرکل منابع طبیعی استان هرمزگان با ذکر این نکته که واگذاری زمین این سایت تکثیر میگو در بندر مقام به صورت قانونی انجام شده است، ابراز داشت: بر خلاف شایعات موجود در فضای مجازی فعالیت شرکت واقع شده در بندر مقام، تکثیر میگو است و نه پرورش میگو چراکه احداث سایت پرورش میگو نیازمند اراضی بیشتری است.

ذاکری خاطرنشان کرد: مساحت زمین واگذار شده به این شرکت حدود سه هکتار است.

وی با ذکر این نکته که بخشدار بندر مقام نیز شایعات فضای مجازی را تکذیب کرده است، مطرح کرد: بر اساس روند واگذاری زمین به شرکت تکثیر میگو از فرمانداری و بخشداری این منطقه نیز استعلامات لازم به عمل آمده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان هرمزگان با ذکر این نکته که محل فعالیت شرکت تکثیر میگو در بندر مقام با محل اعلام شده در فضای مجازی متفاوت است، تشریح کرد: اراضی واگذار شده به شرکت در محل زندگی و تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها نیست چراکه در این صورت مجوزی از سوی محیط زیست استان هرمزگان صادر نمی‌شد.

کد خبر 4818766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha