۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹

مدیرکل راهداری سیستان و بلوچستان:

راه ارتباطی ۱۲۵ روستای حاشیه تفتان و میرجاوه بر اثر سیلاب بسته شد

راه ارتباطی ۱۲۵ روستای حاشیه تفتان و میرجاوه بر اثر سیلاب بسته شد

زاهدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: راه ارتباطی ۱۲۵ روستای حاشیه تفتان و میرجاوه از شامگاه ۲۱ دی ماه تاکنون بر اثر برف و باران بسته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شدید ۲۰ تا ۲۲ دی ماه جاری در سراسر استان علاوه بر وارد شدن خسارت به زیرساخت‌های جاده‌ای و انسداد تعداد معدودی از راه‌های فرعی، قطع ارتباط روستاهای حاشیه تفتان و اطراف میرجاوه را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ محور فرعی محورهای فرعی «میل نادر – سفیدآبه» (محدوده چاه خرما)، «مهرستان - سرباز»، «مهرستان - ایرانشهر»، «مهرستان - سوران»، «سوران - خاش»، «سوران – هیدوچ»، «سوران – کنت»، «سراوان - جالق»، «جالق - کله گان» و «جالق -مورتک» به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی و وقوع سیلاب مسدود هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروهای راهداری از نخستین ساعات بارش‌ها در محورهای مواصلاتی مستقر هستند، افزود: راهداران در ۲ روز گذشته بدون وقفه مشغول خدمات رسانی و برف روبی و پاکسازی جاده‌ها بودند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع تصادف و یا هرگونه حادثه ناگوار دیگری انجام دادند و در موارد بسیاری نسبت به نجات ناوگان و مسافران در سیل مانده، اقدام کردند.

وی از کاربران جاده خواست تا پیش از ورود به محورهای مواصلاتی، وضعیت آن را از طریق سامانه‌های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ استعلام کنند و صرفاً پس از اطمینان از سالم بودن خودرو و با همراه داشتن تجهیزات لازم اقدام به تردد کنند.

کد خبر 4823664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha