۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

انجام پروژه روشنایی لاین شمالی شهید همت/ شمارش معکوس تا افتتاح

انجام پروژه روشنایی لاین شمالی شهید همت/ شمارش معکوس تا افتتاح

کرج - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه همت، گفت: روشنایی لاین شمالی در حال انجام است.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پروژه آزاد راه همت، اظهار کرد: لاین شمالی یا مسیر رفت این پروژه از تهران به سمت کرج در بهمن ماه می‌تواند آماده بهره برداری شود.

وی میزان پیشرفت کار در لاین شمالی از پروژه آزادراه همت را ۹۸ درصد اعلام کرد و گفت: اقداماتی از قبیل روشنایی محور در حال انجام است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها مقرر است در مرحله نخست آزادراه تهران - شمال زیر بار ترافیک برود و در مرحله دوم لاین رفت پروژه آزادراه همت بهره برداری شود تا ترافیک به درستی مدیریت شود و مسافرانی که قصد عبور از آزادراه تهران - شمال را دارند سفری راحت‌تر را تجربه کنند.

قزوینیان دلیل زمان بر شدن افتتاح لاین جنوبی آزادراه همت را ریزش تونل اعلام و ابراز امیدواری کرد با رفع مشکلات موجود لاین جنوبی نیز تا پایان سال افتتاح شود.

وی گفت: عملیات اجرایی در تونل حساسیت‌های خاص خود را دارد. پس از هر نیم متر حفاری لاینینگ انجام می‌شود تا خطر احتمال ریزش مجدد تونل از بین برود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری در خصوص آسفالت لاین شمالی آزادراه همت نیز گفت: قسمت عمده عملیات آسفالت انجام شده است.

قزوینیان با تاکید بر اینکه در محل اتصال لاین شمالی به جاده چالوس عملیات خاکبرداری انجام شده است، گفت: آسفالت این منطقه نیز تا هفته آینده انجام می‌شود.

وی پیشرفت پروژه همت در لاین شمالی و جنوبی را ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: چند درصد باقی مانده معطوف به عملیات در تونل لاین جنوبی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به بازدید از پروژه آزادراه تهران - شمال، گفت: این محور به احتمال قوی تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری می‌شود.

قزوینیان تاکید کرد: پیش از افتتاح رسمی آزادراه تهران - شمال، تردد آزمایشی نیز انجام می‌شود.

کد خبر 4824116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha