۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۵۴۰ تخت به تخت های بیمارستانی استان زنجان افزوده می شود

  ۵۴۰ تخت به تخت های بیمارستانی استان زنجان افزوده می شود

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: ۵۴۰ تخت به تخت های بیمارستانی استان زنجان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه علوم پزشکی زنجان، به طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان اشاره کرد و گفت: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) شهر زنجان بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: با اتمام این طرح برای بیش از دو هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود و شاخص تخت بیمارستانی استان زنجان ارتقا پیدا می‌کند چرا که زنجان در این خصوص از میانگین کشوری پایین‌تر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: با اتمام این طرح ۵۴۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان زنجان افزوده می‌شود و در ارتقای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی بسیار موثر خواهد بود.

قزلباش گفت: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان شامل بخش‌های درمانی، تجاری، اداری و مسکونی است و در مجموع تعداد تخت‌های بیمارستانی ولیعصر (عج) زنجان به ۱۰۰۰ تخت می‌رسد و تحقق این امر مهم تحول بسیار خوبی در نظام سلامت و ارائه خدمات درمانی به مردم ایجاد می‌کند.

وی ابراز کرد: رویکرد دولت سلامت‌محور است و تاکنون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هم در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم عملکرد خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، بر لزوم اجتماعی سازی سلامت در جامعه تأکید کرد و گفت: در این رابطه باید از ظرفیت مؤسسات خیریه استفاده شود.

کد خبر 4826392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha