۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱

استاندار بوشهر:

سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود

سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: همکاری دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی نشان از پیوند دانشگاه با ادارات است.

وی با بیان اینکه دانشگاه خلیج فارس باید پیشتاز در طرح‌های مطالعاتی باشد، اضافه کرد: توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی باید در قالب یک سند علمی محقق شود و مطالعات تطبیقی هم در این حوزه هم مد نظر قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به سند آمایش سرزمینی استان بوشهر که در دست رسیدگی است، افزود: یکی دیگر از اسناد مهم استان سند اقتصاد دانش بنیان است که می‌تواند در تدوین سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی هم یک منبع مهم باشد.

گراوند بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن اسناد تدوین شده در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی و آموزش‌های مهارتی توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و بیان داشت: سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی باید برای اجرا در اختیار دهیاران هم قرار گیرد.

وی افزود: به منظور بهره مندی از نظرات و پیشنهادات کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، ادارات کل استان پیشنهادات خود در مورد سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان بوشهر را در اختیار مجری طرح قرار دهند.

کد خبر 4832435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha