۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۵

شرفشاهی دبیر جایزه قلم زرین شد

شرفشاهی دبیر جایزه قلم زرین شد

کامران شرفشاهی به‌عنوان دبیر هجدهمین دوره جشنواره قلم زرین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران شرفشاهی نویسنده، شاعر، در آخرین‌جلسه هیئت‌مدیره انجمن قلم ایران، به‌عنوان دبیر هجدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» انتخاب شد.

شرفشاهی، متولد ۱۳۴۰، دارای کارشناسی ارشد رشته‌ ارتباطات است و در کارنامه‌اش، عناوین معاونت فرهنگی فرهنگسرای بهمن، سردبیری هفته نامه ستاره سهیل، عضویت شورای گسترش شعر و موسیقی صدا و سیما، مدیریت اجرایی ماهنامه کیهان فرهنگی، عضویت هیئت تحریریه مجلات شاهد، ریاست کتابخانه شهید فهمیده و … مشاهده می‌شود.

او همچنین برگزیده کنگره مهدویت، برگزیده جشنواره‌های متعدد مطبوعات، کنگره ادبیات مقاومت و… بوده است.

جشنواره قلم زرین که با این انتخاب، هجدهمین دوره خود را آغاز می‌کند، هرسال در ۱۴ تیر (روز ملی قلم) برگزار می‌شود و در ۵ رشته داستان (بزرگسال و کودک و نوجوان)، پژوهش و نقد ادبی و شعر (بزرگسال و کودک و نوجوان)، برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

برخی از دبیران دوره‌های پیشین این جشنواره عبارت‌اند از: رضا اسماعیلی، راضیه تجار، احمد شاکری، رضا رسولی، علی‌اکبر والایی، کامران پارسی‌نژاد، محمدرضا اصلانی، یوسف قوجق و وجیهه سامانی.

دبیر جشنواره به‌عنوان نخستین کار، داور و سرداوران موردنظر خود را برای هریک از بخش‌های پنج‌گانه نامبرده، به هیئت‌مدیره انجمن قلم معرفی می‌کند تا پس از تأیید به کار مشغول شوند. این‌داوران می‌توانند از میان اعضای انجمن یا خارج آن باشند.

کد خبر 4836620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha