۷ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۵۵

امام جمعه کلاته:

کشور نیازمند قوانین قوی است/ گرانی دست‌به‌گریبان مردم

کشور نیازمند قوانین قوی است/ گرانی دست‌به‌گریبان مردم

دامغان _ امام جمعه کلاته، انتخابات یازدهمین دوره مجلس را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال‌جاری دانست و گفت: کشور نیازمند قوانین قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بنائیان سفید شامگاه دوشنبه در آئین عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه به میزبانی مسجد امیرالمومنین (ع) شهر دامغان بابیان اینکه در مجلس یازدهم باید نمایندگانی برگزید که بتوانند قوانین درست وضع کنند، ابراز داشت: با انتخاب نمایندگان خوب می‌توان قوانین محکم وضع و از مشکلات حاکم بر جامعه عبور کرد.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود مردم در انتخابات مجلس از روی احساسات رأی ندهند، افزود: رأی از روی احساس باعث تکرار تاریخ می‌شود از این‌رو این انتخابات به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری کشور محسوب می‌شود که ضمن مشارکت حداکثری باید آگاهانه انتخاب درست کرد.

امام جمعه کلاته بابیان اینکه مردم باید خوبان جامعه را برای مجلس انتخابات و آنان را به خانه ملت بفرستند، ابراز داشت: امروز دشمنان با انجام بازی و نقشه‌های متعدد می‌کوشند مردم را سرگرم کنند تا حضور و مشارکت در انتخابات نداشته باشند که ملت ایران باید با حضور پرشکوه خود در انتخابات بار دیگر توطئه و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

بنائیان سفید با بیان اینکه یکی از اوصاف و امتیازات خوب حضرت زهرا (س) انتخاب درست بود، تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه نظام و مردم ایران باید مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی را به رخ جهانیان بکشیم.

وی افزود: مردم در تعیین سرنوشت خودشان دخیل هستند و لذا باید تلاش کنند با انتخاب نامزد اصلح در تعیین سرنوشت خودشان مشارکت داشته باشند.

امام جمعه کلاته اضافه کرد: مردم با مشکلاتی نظیر تورم و گرانی دست به گریبان هستند.

کد خبر 4838079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha