۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۳

استاندار اردبیل:

نقش آفرینی انقلاب در بیداری جهان اسلام/خدمات نظام تبیین شود

نقش آفرینی انقلاب در بیداری جهان اسلام/خدمات نظام تبیین شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران با توجه به ماهیت استکبار ستیز خود، نقش مهمی در بیداری جهان اسلام و مقابله با زیاده خواهی‌ دولت‌های مستکبر جهان داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر شنبه در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مدرس اردبیل عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با توجه به ماهیت خود نقش مهمی در بیداری کشورهای اسلامی داشته است.

وی افزود: هم اکنون بعد از گذشت ۴۱ سال از پیدایش انقلاب بزرگ اسلامی ایران، نتیجه و ثمرات صدور انقلاب در بسیاری از کشورهای جهان قابل مشاهده است.

استاندار اردبیل یادآور شد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تنها انقلاب سیاسی و فرهنگی نبوده بلکه زمینه ایجاد تحول در جهان و آگاهی و بصیرت ملت‌های مختلف را فراهم کرده است.

بهنام جو از نهضت انقلاب اسلامی به عنوان پایه گذار مبارزه با استکبار یاد کرد و ادامه داد: برکات پیدایش انقلاب در داخل کشور و استان اردبیل ملموس بوده و در این مدت اقدامات متعدد و ارزشمندی در راستای از بین بردن فاصله طبقاتی و رفع محرومیت در جامعه انجام پذیرفته است.

استاندار اردبیل بر لزوم استفاده از فرصت ایام الله دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای نظام در منطقه و اهالی استان اردبیل تأکید کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و قدرت رسانه‌ها بایستی در تشریح برکات و خدمات نظام در بین مردم بیش از پیش تلاش کرد.

کد خبر 4841114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha